عمومی لیفتینگ صورت
بهترین مرکز لیفتینگ صورت در کرج

بهترین مرکز لیفتینگ صورت در تهران به جوانسازی پوست صورت شما با استفاده از جدیدترین روش‌ها و تجهیزات با تکنولوژی روز می‌پردازد. لیفت صورت با استفاده از روش‌های مختلف کمک می‌کند تا پوستی جوان و بدون چین و چروک داشته باشید.

اگر قصد دارید خدمات لیفتینگ صورت در تهران را دریافت کنید تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید. ما به شما کمک می‌کنیم تا انتخاب مناسبی برای دریافت اینگونه خدمات داشته باشید.

خدمات لیفتینگ صورت در تهران

با افزایش سن و برخی عوامل دیگر مانند تابش مستقیم نور خورشید به پوست و استفاده نکردن از کرم ضدآفتاب و… پوست صورت چروک به نظر می‌رسد. همچنین چربی‌های خود را از دست می‌دهد.

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

از این نوع خدمات به عنوان جوانسازی صورت، کشیدن پوست و رفع چین و چروک، همچنین پیشگیری از شل شدن آن استفاده می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به بهترین دکتر لیفتینگ صورت و انتخاب روش مناسب شما پوستی صاف و جوان داشته باشید.

اهداف خدمات لیفتینگ به صورت زیر است:

  • زخم‌های پوستی در قسمت فک را برطرف می‌کند.
  • چربی‌ها و آلودگی‌های پوستی را از بین می‌برد.
  • چربی‌های انباشته شده در قسمت گردن و چانه را از بین می‌برد.
  • تیرگی برخی نواحی صورت برطرف می‌شود.
  • چین و چروک پیشانی، اطراف چشم و دهان رفع می‌شود.
  • باعث سفت شدن پوست می‌شود.

خدمات لیفتینگ صورت در تهران

این نوع خدمات به روش‌های مختلفی ارائه می‌گردد. تشخیص اینکه روش مناسب برای هر فرد کدام است بر عهده پزشک متخصص می‌باشد. در این قسمت در مورد روش‌های مختلف لیفتینگ توضیحات لازم را ارائه می‌دهیم.

خدمات هایفوتراپی در تهران

یکی از روش‌های لیفتینگ، هایفوتراپی می‌باشد. در این روش از امواج فراصورت برای درمان استفاده می‌شود. در هایفوتراپی نیازی به تزریق و آمپول نیست و اتفاقا برای افرادی که از تزریق می‌ترسند روش مناسبی محسوب می‌شود.

کمبود کلاژن یکی از عوامل ایجاد چین و چروک پوستی است. با افزایش سن تولید کلاژن در بدن کاهش می‌یابد. امواج مورد استفاده در هایفوتراپی وارد لایه‌های پوستی می‌شوند و آن را به کلاژن سازی تحریک می‌کنند. این کار باعث سفت شدن پوست می‌شود.

این روش عوارضی کمی دارد و تعداد جلسات آن را پزشک متخصص مشخص می‌کند. ماندگاری آن نیز بالا است.

خدمات اندولیفت در تهران

این روش به کمک لیزر انجام می‌شود و پوست را سفت می‌کند. همینطور نتایج بسیار خوبی به دنبال دارد. یک روش غیرتهاجمی که عوارضی ندارد. لیزر به بازسازی کلاژن کمک می‌کند و باعث سفت شدن و جوانسازی پوست صورت می‌شود.

لیفتینگ صورت با نخ

یکی از روش‌های دیگر لیفتینگ با استفاده ار نخ انجام می‌شود. یک نخ از سطح پوست رد می‌گردد تا با ایجاد تعدادی گره در نواحی مختلف باعث کشیده شدن و سفتی پوست شود.

لیفتینگ RF

آر اف فرکشنال روشی است که در آن امواج الکترومغناطیسی روی پوست تابانده می‌شود. همراه با آن سوزن‌هایی وارد سطح پوست می‌گردد. این سوزن‌ها از جنس طلا هستند که نتیجه این کار سفت شدن پوست است.

در واقع این روش نیز به کلاژن سازی کمک می‌کند. عوارض خاصی ندارد و بدون جراحی و یا خونریزی انجام می‌شود. همچنین نتایج ماندگاری دارد.

تزریق بوتاکس در تهران

یکی دیگر از روش‌های جوانسازی پوست صورت بوتاکس است. با تزریق آن به برخی نواحی صورت چین و چروک پوست از بین می‌رود. کلینیک یاس به عنوان بهترین مرکز بوتاکس در تهران در این زمینه فعالیت دارد.

تزریق چربی در تهران

بهترین مرکز تزریق چربی در تهران با برداشتن بخشی از چربی بدن شما و تزریق آن به پوست صورت قادر است چین و چروک آن را برطرف کند.

تزریق ژل

تزریق فیلر یکی دیگر از روش‌های تزریقی می‌باشد که باعث جوانسازی صورت می‌شود. با تزریق ژل نواحی خالی صورت پر می‌گردد. پزشک متخصص با توجه به نوع پوست و میزان چین و چروک مقدار تزریق را مشخص می‌کند.

بهترین مرکز لیفتینگ صورت در تهران

کلینیک یاس به عنوان بهترین مرکز لیفتینگ صورت در تهران انواع خدمات مربوط به لیفتینگ را با بهترین تجهیزات و تحت نظر بهترین پزشکان متخصص انجام می‌دهد.

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

نویسنده

siteadmin

ارسال دیدگاه