عمومی لاغری موضعی مزوتراپی لاغری
بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران

خدمات پیکر تراشی در تهران و پیدا کردن مراکزی که مورد اطمینان باشند از موارد بسیار مهم است. عمل پیکر تراشی مجموعه‌ای از اقدامات است که با توجه به بدن هر فرد نوع درمان می‌تواند متفاوت باشد.

بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران و پزشکان حاضر در آن با انتخاب بهترین راه درمان برای شما و انجام آن به صورت حرفه‌ای نتیجه دلخواه را برای شما رقم می‌زنند.

خدمات پیکر تراشی در تهران

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

پیکرتراشی یک عمل زیبایی است که چربی‌های اضافی بدن را حذف می‌کند. وقتی ورزش و رژیم‌های غذایی تاثیری در فرد ندارند از این روش‌ها استفاده می‌شود.

پیکرتراشی صرفا به یک روش ختم نمی‌شود. برای هر فرد با توجه به بدن و نوع چاقی او از روش‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد. برخی از پیکرتراشی‌ها با عمل جراحی بعضی دیگر بدون عمل انجام می‌شود.

تشخیص این موارد نیاز به یک پزشک متخصص دارد که عمل را با کمترین عوارض و درد انجام دهد.

بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران

بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران چه خدماتی انجام می‌دهد

دو روش جراحی لاغری و پیکر تراشی برای رهایی یافتن از چاقی و رسیدن به وزن ایده آل وجود دارد که با توجه به وضعیت خود و تشخیص پزشک یکی از روش ها انتخاب خواهد شد. جراحی های لاغری با جراحی های پیکر تراشی دارای تفاوت عمده ای است و از هر کدام به منظور خاصی استفاده می شود. به طور عمده جراحی های پیکر تراشی جنبه ظاهری و زیبایی اندام را داشته و جراحی های لاغری بیشتر جنبه درمانی دارد. پیکر تراشی به دو روش تهاجمی ( همراه با جراحی) و غیر تهاجمی ( بدون جراحی) انجام می‌شود.

پیکرتراشی با عمل جراحی(تهاجمی): لیپوساکشن را حتما شنیده‌اید. روشی که از چربی‌های بدن رها می‌شوید. در این روش از طریق یک لوله به نام کانول چربی‌های بدنتان به بیرون کشیده می‌شود.

روش انجام ابدومینوپلاستی مقداری با روش های لیپوساکشن و لیپوماتیک متفاوت است. پیکرتراشی شکم با ابدومینوپلاستی از روند تهاجمی برخوردار بوده و به بیهوشی عمومی نیاز دارد. چند برش اصلی در قسمت تحتانی شکم به صورت عرضی و دور ناف در این روش ایجاد می شود. با بلند کردن پوست، عضلات شکم در دسترس قرار گرفته و با بخیه سفت می شود. سپس بافت و پوست اضافی بریده شده و ناف به موقعیت بالاتر انتقال می یابد. خط برش بخیه زده می شود و درن های آبکشی تعبیه می شود.

پیکرتراشی بدون عمل جراحی(غیر تهاجمی) : لیپولیز به معنی از بین بردن سلول‌های چربی است. بدون عمل‌های جراحی و از طریق روش‌های مختلفی مانند مزوتراپی لاغری و لاغری موضعی و… چربی‌ها از بین می‌روند. برای این کار از عوامل مختلفی مانند گرما، سرما، فرکانس رادیویی و… استفاده می‌شود. در نتیجه سلول‌های چربی دیگر نمی‌توانند چربی ذخیره کنند. در نهایت سلول‌های مرده چربی از بدن خارج می‌شوند.

برای پیکرتراشی با لیپوساکشن و لیپوماتیک برش های بسیار ظریفی در خط بیکینی یا در چین و چروک طبیعی شکم ایجاد می شود. این برش ها در حد سه تا پنج میلی متر است و برای نفوذ کانولا در بافت چربی ایجاد می شوند. در عمل شکم و پهلو با استفاده از لیپوماتیک از کانولای مرتعش استفاده می شود که با حرکات لرزشی باعث تخریب یکنواخت و امولسیون بافت چربی می شود. در این روش چربی ها به صورت مایع تخلیه می شوند و به همین دلیل ظاهر شکم بعد از عمل می یابد.

همه این روش‌های لاغری روی قسمت‌های مختلف بدن مانند شکم، پهلو، ران، باسن و… قابل اجرا هستند.

آشنایی با روش لیپوساکشن

در واقع این روش نوعی عمل زیبایی است و چربی های موضعی را که با روش هایی همچون رژیم غذایی و ورزش از بین نرفته اند را از بین می برد. در این روش با استفاده از لوله ی ساکشن، چربی ها از بدن تخلیه می شوند. اینکار می تواند باعث وارد شدن فشار زیادی به اندام ها شود.

عوارض پیکر تراشی با لیپوساکشن

  • کبودی شدید: این کبودی ها تا تا جندین هفته بعد از پیکر تراشی باقی می مانند.
  • تورم: ممکن است روند بهبود تورم و ورم حاصل از لیپوساکشن تا ۶ ماه به طول بیانجامد. همچنین ممکن است ترشح مایعات از زخم ها تا مدت ها ادامه داشته باشد.
  • ترومبوفلبیت: شامل تشکیل لخته خون درون یک رگ است که موجب التهاب و عوارض دیگر می شود.
  • عدم تقارن در فرم دهی بدن: در صورتی که پوست از قابلیت کشسانی پایینی برخوردار باشد و زخم ها به شکلی به غیر از حالت طبیعی بهبود پیدا کند، و یا اگر با دقت و به اندازه برداشت چربی از قسمت های مختلف بدن انجام نگرفته باشد، پس از لیپوساکشن پوست بدن برآمده ، چین خورده و خشک به نظر می رسد.
  • بی حسی: ناحیه ای که لیپوساکشن در آن انجام شده ممکن است دچار بی حسی شود. البته این حالت معمولا موقت بوده و به زودی از بین خواهد رفت.
  • عفونت: در مواردی بسیار نادر ،عمل لیپوساکشن ممکن است موجب عفونت پوستی شود. در برخی موارد این مشکل فقط با جراحی قابل حل ی باشد و ممکن است جای بخیه حاصل از آن باقی بماند.

 

 

آشنایی با روش لیپوماتیک

روش جدیدی در تخلیه چربی های موضعی بدن لیپوماتیک است که با ایجاد امواج اینفراسونیک و با چرخش لوله کانولا چربی ها را خرد کرده و تخلیه می کند. در واقع این روش فرقی با روش لیپوساکشن ندارد و همان روش است با این تفاوت که بسیار سریع تر و با قدرت مکش بالاتری انجام خواهد شد.شظشظ

عوارض لیپوماتیک چیست؟

به عنوان عوارض لیپوماتیک می توان به احتمال امبولی در لیپوماتیک، طولانی بودن مدت عمل و در نتیجه خستگی و امکان اشتباه پزشک اشاره کرد. همچنین علاوه بر ناهمواری پوست بعد از لیپوماتیک، ارتعاشات شدید حاصل از امواج نیز می توانند به عروق بدن صدمه وارد کنند.

پیکر تراشی با روش بادی جت

بادی جت از انواع روش های لاغری موضعی است که با کمک قدرت آب به از بین بردن سلول های چربی بدن می پردازد. با توجه به این که بادی جت کم تهاجمی تر از سایر روش ها است و دارای خطرات کمتری نسبت به لیپوساکشن می باشد، اما می تواند دارای عوارضی مانند عفونت، خونریزی شدید، دی هیدراته شدن، ورم ریه و سوراخ شدن بافت ها یا ارگان ها با فشار آب را به همراه ÷داشته باشد.

پیکر تراشی با روش ابدومینوپلاستی

این روش جراحی شکم که با نام تامی تاک نیز شناخته می شود، نوعی از جراحی های زیبایی برای بهبود ظاهر شکم محسوب می شود. طی انجام ابدومینوپلاستی، چربی ها و پوست های اضافی شکم  برداشته شده و در بیشتر موارد، بافت های میانی شکم نیز با بخیه سفت می شوند. در مرجله بعد جراح زیبایی حالات پوست های باقی مانده را تغییر داده و ظاهری زیبا و متقارن برای شکم می سازد.

عوارض پیکر تراشی با ابدومینوپلاستی

تا حدودی تمام جراحی ها می توانند خطراتی را به دنبال داشته باشند. برخی از عوارض جانبی و خطرات احتمالی ابدومینوپلاستی عبارت اند از:

  • نکروز یا مرگ بافت در راستای زخم یا افتادگی پوست
  • آسیب دیدن اعصاب حسی که می تواند موجب بی حسی موقت یا دائمی آن قسمت شود.
  • خطرات و عوارض بیهوشی: شامل واکنش آلرژیک که ممکن است به ندرت موجب مرگ شود.
  • عوارض جانبی مانند خونریزی یا عفونت
  • لخته شدن خون می تواند به صورت بالقوه موجب عوارض عروقی مرگبار مانند حملات قلبی، ترومبوز وریدی عمقی یا سکته مغزی شود.
  • ورم بعد از عمل ابدومینوپلاستی
  • عدم تقارن یا ناهمواری پوست یا ناف
  • آتلکتازی (جمع شدن ریه)
  • تجمع مایعات در زیر زخم
  • بی حسی پهلوها که اغلب موقت خواهد بود.
  • نکروز بافت ناف
  • برآمدگی، تورم یا خارش زخم
  • نیاز به انجام جراحی های دیگر برای درمان عوارض

بهترین کلینیک پیکر تراشی در تهران کدام است

برای اینکه بتوانید بهترین مراکز را در این زمینه پیدا کنید باید چندین معیار را در نظر داشته باشید و سپس با آن‌ها مقایسه کنید. در این قسمت در مورد آن معیارها صحبت می‌کنیم.

  • مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان یکی از ویژگی‌های مهم این کلینیک‌ها است. در این شما خیالتان راحت است که پزشکان و کادر درمان مدارک تحصیلی لازم برای این کار را دارند. همچنین دوره‌های لازم را گذراندند. تجهیزات و امکانات آن‌ها بررسی شده و همه موارد لازم موجود می‌باشد. ویژگی‌های مربوط به داخل ساختمان نیز در کاملا بهداشتی و اصولی است.
  • تجهیزات به روز دنیا در این مراکز وجود دارد.
  • پزشکان متخصص و حرفه‌ای در این زمینه که سابقه کاری درخشان دارند. همچنین با متدهای روز دنیا آشنا هستند.
  • کادر درمان متعهد و با مسئولیت و پرنسلی که با نوبت دهی دقیق، نظم را در کلینیک برقرار می‌کنند.
  • ارائه مشاوره‌های قبل از عمل و انتخاب بهترین روش درمان برای هر فرد یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران است.
  • بررسی بیماری و سوابق مشکلاتی که فرد داشته است. تا دچار آسیب‌های بعدی نشود.

شرایط لازم برای افراد مناسب انجام عمل پیکرتراشی شکم و پهلو

روش های مختلفی که برای انجام پیکرتراشی ناحیه شکم و پهلو استفاده می شود از کارایی بسیار بالایی برخوردار است، اما مهم ترین موضوع این است که فرد دارای شرایط مناسب برای انجام عمل بوده باشد و در اصل کاندید مناسبی برای پیکرتراشی این نواحی باشد. شرایط لازم برای افراد مناسب انجام عمل پیکرتراشی شکم و پهلو در ادامه ذکر می شود.

  • از ویژگی های مهم برای انجام عمل لاغری شکم و پهلو، تناسب کلی بدن و وزن مناسب است چون که این عمل جایگزین و روش مناسبی برای کاهش وزن نیست.
  • عدم ابتلا به بیماری خاص و سلامت عمومی موارد دیگری از ویژگی های کاندیدای مناسب برای این جراحی است. فرد باید توانایی لازم برای تحمل عمل و گذراندن دوره نقاهت را داشته باشند.
  • افرادی که تمایل به پیکرتراشی با لیپوماتیک شکم دارند باید دارای قابلیت کشش مناسب در پوست خود باشند.
  • افرادی که تلاش های لازم برای لاغری در ناحیه شکم و پهلو را به انجام داده و به نتیجه مناسب و دلخواه خود نرسیده اند، بهترین کاندید برای انجام عمل پیکرتراشی هستند.
  • افرادی که اعتیاد به استعمال دخانیات و الکل ندارند.
  • افرادی که انتظارات واقع بینانه ای از نتیجه عمل داشته و با دید مثبت پیکرتراشی شکم و پهلو را انجام می دهند.

مزایای پیکر تراشی شکم و پهلو

امروزه عمل های پیکرتراشی شکم از رواج بالایی برخوردار هستند که دلیل این امر اهمیت آناتومیکی شکم در زیبایی و تناسب اندام و نکات مثبت فراوان پیکرتراشی این ناحیه است. در ادامه به مزایا و فواید عمل پیکرتراشی شکم و پهلو می پردازیم.

 

  • روش لیپوماتیک برای پیکرتراشی شکم و در مواردی که پوست از قابلیت کششی مناسب برخوردار است، استفاده می شود. این روش باعث می شود تا پوست بعد از عمل کاملا صاف و عضلات به خوبی دیده شود.
  • عوارض عمومی پیکرتراشی به دلیل فرآیند استاندارد به حداقل رسیده است.
  • روش جراحی برای لاغری پهلو و شکم سریع ترین راه برای ایجاد ظاهر مناسب و تناسب اندام در قسمت شکم و میانی بدن است.
  • اگر پوست ضعیف باشد و فرد خواهان پیکر تراشی شکم باشد می تواند از ابدومینوپلاستی استفاده کند و در واقع بن بستی وجود نخواهد داشت.
  • در صورت استخراج چربی های این ناحیه، تناسب کلی در ناحیه شکم و میان تنه ایجاد می شود.
  • دوره نقاهت پیکرتراشی شکم و پهلو کوتاه و روند بهبودی بعد از عمل به سرعت طی می شود.

 

عوارض پیکرتراشی بدون جراحی

همان‌طور که پیشتر به آن اشاره شد، روش پیکرتراشی در تمامی تکنیک‌ها فقط با ایجاد برش کوچکی در سطح پوست انجام می‌شود و در آن هیچ تهاجم خاصی وجود ندارد. توجه داشته باشید که پیکرتراشی بدون جراحی درواقع همان روش‌های لیپوساکشن، لیپوماتیک، لیپولیز و بادی جت است که عوارض هرکدام تنها بستگی به انتخاب تکنیک آن دارد.

بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران

هزینه خدمات پیکر تراشی در تهران

همانطور که گفته شد روش‌های مختلفی برای لاغری وجود دارد که برای هر فرد متفاوت است. ابتدا باید مورد معاینه حضوری قرار گیرید. سپس پزشک با توجه به بدن و نوع چاقی شما، نوع درمان را مشخص می‌کند. در نهایت هزینه نیز به شما اعلام خواهد شد.

شما می‌توانید برای دریافت قیمت‌ها با ما تماس بگیرید.

همچنین شما می‌توانید از خدمات زیبایی اقساطی در تهران که کلینیک یاس برای شما فراهم کرده است، استفاده نمایید.

بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران

جمع بندی

کلینیک یاس به عنوان بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران از ابتدا تا انتهای راه در کنار شما خواهد بود. تا با کمترین عارضه و مشکلی این روند را طی کنید.

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

نویسنده

siteadmin

ارسال دیدگاه