عمومی لاغری موضعی مزوتراپی لاغری
بهترین مرکز پیکرتراشی در کرج

خدمات پیکر تراشی در کرج شامل چه مواردی می‌شود؟ هزینه آن چقدر است؟ بهترین مرکز پیکر تراشی در کرج کدام است؟ چه ویژگی‌هایی دارد و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

در این مطلب معیارهایی از بهترین‌ها معرفی می‌کنیم.

خدمات پیکر تراشی در کرج

هدف از پیکرتراشی تناسب اندام برای هر فرد با توجه به سلیقه او و استانداردهای موجود است. این کار از طریق روش‌های مختلف انجام می‌شود. روش‌های که به عمل جراحی و لیپوساکشن ختم می‌شود و یا اینکه با یک عمل سرپایی فرد به هدف خود می‌رسد.

اینکه کدام روش برای هر فرد مناسب است را پزشک متخصص باید تشخیص دهد. برای مثال روش‌های لاغری موضعی برای افرادی که چاقی بیش از حد دارند جواب نمی‌دهد. مزوتراپی لاغری برای افرادی مناسب است که می‌خواهند چربی قسمت خاصی از بدن را حذف کنند.

کلینیک یاس به عنوان بهترین مرکز کانتورینگ در کرج در زمینه کانتورینگ بدن با به روزترین تجهیزات و دستگاه‌ها و متدها و همچنین بهترین پزشکان و متخصصان در کنار شما خواهد بود.

بهترین مرکز پیکرتراشی در کرج

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

انواع روش‌های تناسب اندام در بهترین مرکز پیکرتراشی در کرج

به صورت کلی پیکرتراشی و برداشتن چربی‌های اضافی بدن به روش‌های زیر انجام می‌شود:

لیپوماتیک
لیپوساکشن
لیپولیز

لیپوماتیک

یکی از روش‌های پیکرتراشی در کرج لیپوماتیک است. از امواجی به نام اینفراسونیک استفاده می‌کند و چربی‌های اضافی بدن را در قسمت‌های مختلف از بین می‌برد.

این امواج سلول‌های چربی را به مایع تبدیل می‌کنند و خارج شدن آن‌ها را از بدن آسان‌تر می‌کند. با ایجاد لرزش در این سلول‌ها آن‌ها را از یکدیگر جدا می‌کند و به مایع تبدیل می‌شوند. حرارت استفاده شده در این روش بسیار کم است به همین دلیل احتمال سوختگی را بسیار اندک می‌کند.

در این روش چربی‌ها از طریق حرارت و امواج لیزری از بدن خارج نمی‌شوند. به همین دلیل از آن‌ها می‌توان برای تزریق به قسمت‌های دیگر بدن مانند گ.نه، سینه و… استفاده کرد.

لیپوساکشن

این روش نسبت به روش‌های دیگر قدیمی‌تر می‌باشد و چربی‌های اضافه به وسیله یک دستگاه از بدن خارج می‌شوند. در این روش چربی‌های خارج شده کارایی زیادی برای استفاده در قسمت‌های دیگر بدن ندارند.

لیپوساکشن برای افرادی که توده‌های چربی مقاومی دارند توضیه می‌شود. در واقع روش‌های دیگر روی این افراد ممکن است کمترین اثر را داشته باشد. به همین دلیل از این عمل استفاده می‌کنند. عوارض خاص خود را نیز دارد. مانند کبودی، سلولیت، تورم و…

بهترین مرکز پیکرتراشی در کرج

لیپولیز

این روش لیزر درمانی است. از لیزر برای از بین بردن چربی‌ها استفاده می‌شود. به این صورت که بافت چربی اضافی در بدن فرد ذوب و در نهایت توسط پزشک متخصص از بدن خارج می‌شود.

به دلیل استفاده از حرارت در این عمل، وجود یک جراح متخصص و حرفه‌ای و باتجربه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. به این صورت احتمال سوختگی و عوارض آن را کم می‌کند و یا از بین می‌برد.

در این روش چربی‌ها با حرارت ذوب و از بدن خارج می‌شوند. به همین دلیل دیگر قابل استفاده برای قیمت‌های مختلف بدن مانند گونه و… نیستند.

چرا انتخاب بهترین کلینیک پیکرتراشی در کرج اهمیت دارد

اجازه دهید اهمیت این موضوع را با ایجاد عوارض به دلیل مراجعه به مرکز نامعتبر بیان کنیم. در صورتی که به پزشک متخصص و حرفه‌ای و کلینیک معتبر مراجعه نکنید امکان عوارض زیر وجود دارد:

  • انواع عفونت‌ها
  • آمبولی ریه
  • سوراخ شدن اعضای داخلی بدن
  • ترومبوفلبیت
  • سوختگی پوست
  • ایجاد مشکلات قلبی
  • ایجاد مشکلات ریوی
  • التهاب شدید
  • کبودی‌های شدید

در صورتی که به مرکزی معتبر با تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته و همچنین پزشکان کاربلد مراجعه نمایید این عارضه‌ها را به حداقل می‌رسانید.

بهترین مرکز پیکرتراشی در کرج کدام قسمت‌های بدن را تحت عمل قرار می‌دهد

معمولا بسیاری از بخش‌های مختلف بدن مورد عمل پیکرتراشی قرار می‌گیرد. اما در بهترین کلینیک پیکرتراشی در کرج تشخیص این مسئله بسیار ساده‌تر اتفاق میفتد. قسمت‌هایی از بدن عمل می‌شوند که حتما دارای چربی اضافه باشند.

قسمت‌های مختلف مانند پا، ساق، ران، شکم، پهلو، بازو، باسن و… عمل می‌شوند.

پیکرتراشی بدون عمل جراحی در بهترین مرکز پیکرتراشی در کرج

اینروزها بسیاری از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته برای از بین بردن چربی بدن طراحی و تولید شدند که انجام عمل پیکرتراشی بدون جراحی را ممکن کرده است. روش‌هایی که جز موارد کم تهاجم و کم خطر محسوب می‌شوند.

لیپوماتیک یکی از این روش‌ها می‌باشد که بسیار سریع و کم خطر چربی‌های محل مورد نظر تخلیه خواهد شد.

ممنوعیت عمل‌های لاغری به توصیه بهترین کلینیک پیکرتراشی در کرج برای چه افرادی است

یکی از دلایل ما جهت تاکید بر مراجعه به بهترین کلینیک پیکرتراشی در کرج تشخیص روش مناسب برای هر فرد می‌باشد. افراد با شرایط زیر باید تحت نظر پزشک عمل‌های پیکرتراشی را انجام دهند و یا به صورت کلی از انجام آن‌ها منع می‌شوند:

بیماران دیابتی باید بسیار مراقب باشند. دستکاری حجم چربی‌ها باعث ایجاد مشکلات در بدن آن‌ها می‌شود و قبل از عمل باید با پزشک متخصص غدد مشورت کنند.

دستکاری حجم چربی بر مقاومت به انسولین در بدن نیز تاثیرگذار است.
افراد با سابقه بیماری قلبی عروقی باید تحت نظر پزشک قرار گیرند.
افرادی که بیماری فشار خون دارند باید مراقب باشند و با مشورت پزشک این عمل را انجام دهند.
افرادی که در سیستم ایمنی بدن دچار مشکلاتی هستند باید تحت نظر قرار بگیرد.

بهترین مرکز پیکرتراشی در کرج

بهترین مرکز پیکر تراشی در کرج چگونه است

علاوه بر آن شما انتظار دارید برخورد کادر درمان و خدمات به گونه‌ای باشد که باعث آرامش شود. این یکی از معیارهای مهم برای افراد است که کلینیک یاس به آن توجه ویژه‌ای دارد.

مهارت و سابقه درخشان پزشک معالج در آرامش بیمار بسیار تاثیرگذار است. زمانی که نمونه کارهای پزشک و رضایت بیمار را می‌بینید، با خیالی آسوده به او اعتماد می‌کنید.

وقتی بهترین را انتخاب می‌کنید بعد از پیکرتراشی از طریق عمل جراحی یا بدون عمل جراحی، عوارض کمتری را تجربه خواهید کرد.

همچنین یک کلینیک خوب در این زمینه پشتیبانی‌های بعد از عمل را جدی می‌گیرد تا از ایجاد آسیب‌های بعدی بیمار جلوگیری کند.

بهترین مرکز پیکرتراشی در کرج

بهترین متخصص پیکرتراشی در کرج کیست

برای رسیدن به فرم دلخواه برای بدن خود انواع عمل‌های پیکرتراشی وجود دارد. لیپوماتیک یکی از انواع پرطرفدار برای این کار است. بسیاری از پزشکان به دلیل تجربه کم در این زمینه با کم‌ترین هزینه این عمل‌ها را انجام می‌دهند. مراجعه به بهترین کلینیک پیکرتراشی در کرج از اهمیت بالایی برخوردار است. به این دلیل که این مرکز امتحان خود را در این زمینه پس داده است.

پزشکان حرفه‌ای در بهترین مراکز مشغول به کار هستند. با دقت و نظم بالایی این کار را انجام می‌دهند. در صورت مراجعه به پزشک غیرمتخصص امکان ایجاد عوارض جبران ناپذیر بسیار وجود دارد.

قیمت خدمات پیکرتراشی در کرج

هزینه خدمات پیکرتراشی به عواملی بستگی دارد. اینکه چه روشی برای شما مناسب است. قیمت‌ها برای روش‌های مختلف، متفاوت است. همچنین باید توسط پزشک متخصص معاینه شوید و انتظارات خود را بگویید، قسمت‌هایی از بدن که قصد لاغر شدنش را دارید مشخص کنید و در نتیجه پزشک بهترین روش را برای شما تعیین کند.

سپس قیمت نهایی نیز مشخص خواهد شد. یکی دیگر از خدمات کلینیک یاس خدمات زیبایی اقساطی در کرج است که تلاش کردیم شرایطی را فراهم کنید تا افراد مختلف با شرایط مالی متفاوت بتوانند از خدمات این مرکز استفاده نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

جمع بندی

کلینیک یاس به عنوان بهترین کلینیک پیکرتراشی در کرج و همچنین بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در کرج برای ارائه انواع خدمات با بالاترین کیفیت آماده است.

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

نویسنده

siteadmin

ارسال دیدگاه