عمومی کاشت مو
بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

خدمات کاشت ابرو در تهران یکی از زمینه‌های جذاب و پرطرفدار در مقوله کاشت موی طبیعی است. برای مراجعه به یک کلینیک حساسیت‌های بالایی وجود دارد. چون هیچکس نمی‌خواهد از کاشت ابروی خود ناراضی باشد.

اما بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران کدام است؟ یا چگونه یک کلینیک کاشت ابرو در تهران بیابیم و با خیالی آسوده به آن مراجعه کنیم؟

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

تا انتهای این مقاله را با ما همراه باشید تا با معرفی بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران در نهایت بتوانید همان ابرویی که همیشه دوست داشتید را در چهره خود ببینید.

خدمات کاشت ابرو در تهران

یکی از اجزای تاثیرگذار در چهره، ابرو است. زمانی که بخشی از آن یا حتی کلا دچار ریزش می‌شود، زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

دلایل مختلفی برای ریزش ابرو وجود دارد. وراثت و مسائل ژنتیکی، مشکل در هورمون‌ها، مصرف داروهای شیمیایی و اصلاح بیش از حد ابروها برخی از این عوامل هستند.

اما با پیشرفت تکنولوژی و با وجود راه‌حل‌های مختلف جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. کاشت طبیعی ابرو یکی از روش‌هایی است که به افراد پیشنهاد می‌شود.

کلینیک یاس به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در الهیه تهران با بهترین تجهیزات و پزشکان و متخصصان در این زمینه در کنار شما خواهد بود تا به فرم ابروی دلخواه خود برسید.

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

کلینیک کاشت ابرو در تهران

یک کلینیک کاشت ابرو در تهران باید کلیه روش‌های به روز در این زمینه را اجرا کند. این روش‌ها را در ادامه توضیح خواهیم داد.

FUT

در این روش معمولا از پشت سر یک تکه مو برداشته می‌شود و به یک فولیکول مو پیوند داده می‌شود تا ابرو به شکل بهتری شود. سریع‌تر از روش FUE انجام می‌شود. موهای برداشته شده بلندتر هستند. ولی زخم‌های خطی ایجاد می‌کند که بهبود آن‌ها کمی طول می‌کشد. معمولا کمی وز به نظر می‌رسند به همین دلیل بسیاری از افراد این روش را برای کاشت ابرو نمی‌پسندند.

FUE

در این روش تک تک موها از قسمت اهدا کننده جدا شده و با استفاده از ابزارهای مخصوص به محل مورد نظر پیوند داده می‌شود. با اینکه این روند کمی طولانی است و موهای جمع شده خیلی بلند نیستند ولی مزیتی که این روش دارد ایجاد زخم کمتر است. نقاهت کمتری دارد و بهبودی خیلی سریع رخ می‌دهد. چون موهای نازکی برداشته می‌شوند بیشتر به موهای ابرو نزدیک است و طبیعی به نظر می‌رسد.

SUT

از روش‌های متداول برای کاشت ابرو Micro FIT, FIT, SUT و Super FUE هستند که روش‌های مبتنی بر SUT محسوب می‌شوند. در این روش‌ها از تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌شود که بدون ایجاد زخم و خونریزی هستند. نتایج حاصل شده نیز برای ابرو بسیار طبیعی به نظر می‌آیند.

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران چگونه است

و اما بهترین مرکز در این زمینه را چگونه تشخیص دهیم و به آنجا مراجعه کنیم؟

کلینیک یاس در زمینه کاشت پیوند طبیعی مو یکی از بهترین‌ها در ایران محسوب می‌شود. به دلیل اینکه از متدهای روز دنیا، همچنین از تجهیزات و امکانات مطابق با علم دنیا و بهترین پزشکان و متخصصان در این زمینه استفاده می‌کند. به همین پیشنهاد ما به شما هنگام انتخاب یک کلینیک مناسب در نظر گرفتن موارد زیر است:

  • از روش‌های مختلف کاشت ابرو اطلاع داشته باشید و بررسی کنید آیا به همه آن‌ها مسلط هستند.
  • حتما بررسی کنید که از تجهیزات و امکانات جدید استفاده کنند. دستگاه‌های جدید دوره نقاهت و عوارض را کمتر کردند.
  • هر پزشکی توانایی ارائه بهترین خدمات را ندارد. پس متخصصان حاضر در کلینیک را بشناسید.
  • نمونه کارهای قوی نشان‌دهنده توانایی متخصصان یک کلینیک است.
بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

هزینه خدمات کاشت ابرو در تهران

هزینه کاشت ابرو در تهران به سابقه آن کلینیک و پزشک، تجهیزات و دستگاه و امکاناتی که وجود دارد و همچنین به فرد و شرایط ریزش ابروی او بستگی دارد.

کلینیک یاس تلاش می‌کند با قیمتی مناسب، کیفیت بالایی از خدمات را ارائه دهد. همچنین شرایط خدمات زیبایی اقساطی در تهران را فراهم کرده است.

کافیست با ما تماس بگیرید تا از جزییات قیمت‌ها باخبر شوید.

جمع بندی

کلینیک یاس به عنوان بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران آماده ارائه خدمات مربوطه به شما می‌باشد. برای دریافت نوبت معاینه حضوری از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

نویسنده

siteadmin

ارسال دیدگاه