بوتاکس تزریق چربی جوانسازی با ژل عمومی
بهترین مرکز کانتورینگ در کرج

بهترین مرکز کانتورینگ در کرج را به گونه‌ای انتخاب کنید که که از نتیجه به دست آمده کاملا رضایت داشته باشید. هدف از تولید این محتوا همین است.

کانتورینگ صورت یکی از عمل‌های زیبایی است که از روش‌های مختلف انجام می‌شود. همچنین فرم‌های مختلفی برای صورت توسط پزشک در نظر گرفته می‌شود. اما آیا همه افراد از نتیجه رضایت دارند؟

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

تلاش ما این است که در انتخاب بهترین کلینیک کانتورینگ در کرج به شما کمک کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خدمات کانتورینگ در کرج

ابتدا باید بدانیم خدمات کانتورینگ شامل چه مواردی می‌شود و پزشکان چگونه این کار را برای افراد مختلف انجام می‌دهند.

عمل زیبایی کانتورینگ مجموعه‌ای از اقدامات پزشکان از روش‌های مختلف است تا فرد صورت خودرا به فرم دلخواه ببیند. از برخی از استاندارها نیز برای رسیدن به این فرم استفاده می‌شود.

بهترین مرکز کانتورینگ در کرج

روش‌های مختلف خدمات کانتورینگ در کرج

  • پروتز چانه: یکی از قسمت‌های صورت که به زاویه سازی بهتر چهره کمک می‌کند چانه است. فرم نامناسب آن باعث می‌شود چهره از حالت استاندارد خارج شود. در پروتز چانه، پزشک با برداشتن قسمتی از بافت چانه و قرار دادن یک پروتز به زیباسازی کمک می‌کند. برای این کار یک برش روی چانه یا داخل لب ایجاد می‌شود.
  • پروتز گونه: یک برش در داخل لب بالایی ایجاد می‌شود و پروتز گونه درون آن قرار می‌گیرد و به گونه شما فرم دلخواه را می‌دهد.
  • پروتز لب: یکی دیگر از مواردی که در فرم دهی صورت تاثیر دارد فرم لب‌ها است. پزشک از طریق روش‌های مختلف لب‌ها را به فرم دلخواه درمی‌آورد.
  • جراحی فک: یک پروتز روی استخوان فک قرار می‌گیرد. این کار را با برش در داخل دهان و در امتداد خط فک پایین انجام می‌دهند.
  • تزریق چربی: در این روش برای افرادی که بافت قسمت‌هایی از صورت را از دست دادند یا به صورت ژنتیکی در قسمتی خاص بافت کمتری دارند، چربی تزریق می‌شود. این چربی را از بدن خود فرد از قسمت‌هایی مانند ران، شکم و پهلو می‌گیرند.
  • لیفتینگ صورت: یکی دیگر از روش‌های زیباسازی و زاویه سازی صورت لیفتینگ است. از طریق روش‌های مختلف مانند نخ و… چهره را به فرم دلخواه می‌رسانند.
  • لیپوماتیک صورت: یکی دیگر از روش‌ها لیپوماتیک است. در این روش پزشک قسمت‌هایی از صورت که دارای بافت اضافی هستند برمی‌دارد تا فرم مناسب بدست آید.
  • تزریق فیلر: تزریق ژل یکی دیگر از روش‌های کانتورینگ است. به قسمت‌های مختلف صورت مقدار مشخصی از فیلتر تزریق می‌شود.
  • تزریق بوتاکس: این روش نیز همانطور که در مطلب مربوطه به صورت کامل توضیح داده شده است، می‌تواند تاثیر بسزایی برای برخی از افراد در حالت چهره داشته باشد.
  • بادی کانتورینگ: کانتورینگ محدود به صورت نمی‌شود. این عمل‌های زیبایی برای بدن افراد و فرم دهی به آن نیز انجام می‌شود. بسیاری از افراد می‌خواهند ران، باسن، بازو، سینه و… را لاغرتر کنند و از لاغری موضعی استفاده کنند و یا فرم متناسب با دیگر اعضای بدن را به آن بدهند. مزوتراپی لاغری روش دیگری است که می‌تواند برای قسمت‌هایی مانند شکم و پهلو مورد استفاده قرار گیرد. پروتز سینه را می‌توان در این دسته بندی قرار داد که با قرار دادن یک پروتز درون سینه به آن حالت می‌دهند.

در این قسمت برخی از انواع روش‌های کانتورینگ را توضیح دادیم تا اهمیت انجام آن توسط پزشک متخصص و حرفه‌ای بیشتر مشخص شود. در ادامه بیشتر از اهمیت آن خواهیم گفت.

بهترین مرکز کانتورینگ در کرج

چرا باید بهترین مرکز کانتورینگ در کرج را انتخاب کنیم

زمانی که عمل‌های کانتورینگ را در مراکز غیرمعتبر انجام می‌دهید و یا بدون کسب اطلاعات کافی و بدون دریافت نمونه کارهای آن کلینیک، اعتماد می‌کنید باید انتظار هر گونه عارضه‌ای را داشته باشید.

در قسمت قبلی از برخی از روش‌های مختلف کانتورینگ صورت و بدن گفتیم. در این بخش از عوارض آن‌ها توسط یک مرکز یا پزشک غیر حرفه‌ای می‌گوییم.

  • اولین موردی که می‌تواند اتفاق بیفتد و بسیار اهمیت دارد، ناراضی بودن از نتیجه کار است. نامتقارن بودن یکی از این موارد است. یا به صورت کلی آن فرم دلخواه را برای شما ایجاد نکردند.
  • یکی دیگر از موارد مهم این است که پزشک باید آنقدر حرفه‌ای و باسابقه باشد که با استانداردهای چهره‌های مختلف آشنا باشد. همه چهره‌ها نیاز به تغییرات یکسانی ندارد. در واقع الگوی یکسان برای همه افراد وجود ندارد. یکی از مهارت‌های پزشک حاذق تشخیص فرم مناسب افراد است.
  • در صورتی که جراحی انجام شود و توسط پزشک کاربلد صورت نگیرد، عوارض جبران ناپذیری را تجربه خواهید کرد. خون ریزی، عفونت، اسکار غیرطبیعی، جمع شدن آب زیر پوست و… از این عوارض هستند.

شاید بهتر باشد در انتخاب بهترین کلینیک کانتورینگ در کرج دقت بیشتری داشته باشیم تا این عوارض بد را تجربه نکنیم.

چگونه بهترین کلینیک کانتورینگ در کرج را تشخیص دهیم

با بررسی برخی از معیارها می‌توانید بهترین‌ها را تشخیص دهید. اینجا در مورد آن معیارها صحبت می‌کنیم.

کلینیک زیبایی یاس به عنوان بهترین کلینیک پوست و مو زیبایی در کرج و تهران با دارا بودن کلیه موارد زیر این اطمینان را به شما می‌دهد که نتیجه کار چیزی جز رضایت شما نباشد.

  • مجوزهای لازم برای هر کلینیک را بررسی کنید. در صورتی که مجوزها را ندیدید دور آن کلینیک را خط بکشید.
  • یک کلینیک خوب برای ارائه بهترین خدمات، مجهز به پیشرفته ترین دستگاه‌ها است.
  • بهترین مرکز کانتورینگ در کرج برای دریافت بهترین نتیجه از بهترین مواد موجود استفاده می‌کند.
  • وجود پزشکان متخصص یکی از موارد غیر قابل انکار است. حضور آن‌ها بخش بزرگی از اعتماد ما به آن کلینیک را تشکیل می‌دهد. آن‌ها با سابقه و تجربه خود از ایجاد مشکلاتی در عمل‌های زیبایی جلوگیری می‌کنند.
  • پزشکان متخصص از متدها و روش‌های روز دنیا باخبر هستند و آموزش‌های لازم برای ارائه آن خدمات و روش‌ها را کسب کردند.
  • یکی از موارد دیگری که به افراد آرامش خاطر می‌دهد، دریافت مشاوره قبل از عمل‌های زیبایی است. حتی دیدن نتیجه عمل قبل از انجام آن در کاهش استرس افراد بسیار تاثیرگذار است.
  • نظم در کلینیک و نوبت دهی منظم یکی دیگر از مواردی است هر مشتری به آن اهمیت می‌دهد. کادر خدماتی و اداری از نیروهای مهم هر مرکزی محسوب می‌شوند که باید برای جلب رضایت مشتری تلاش کنند.
بهترین مرکز کانتورینگ در کرج

هزینه خدمات کانتورینگ در کرج

برای دریافت هزینه‌ها، ابتدا باید توسط پزشک به صورت حضوری معاینه شوید. پزشک انتظارات شما را بشنود. پیشنهادات خود را ارائه دهد و بهترین روش درمان را انتخاب کند. سپس مبلغ نهایی مشخص خواهد شد.

پس برای دریافت قیمت‌ها و اطلاع از آن‌ها با ما تماس بگیرید. همچنین کلینیک یاس با فراهم کردن خدمات زیبایی اقساطی در کرج در کنار شما خواهد بود.

جمع بندی

کلینیک یاس به عنوان بهترین مرکز کانتورینگ در کرج، کلیه خدمات مربوط به آن را با روش‌های مختلف ارائه می‌دهد. کافیست برای دریافت این خدمات با ما تماس بگیرید.

پس از معاینه و مشخص شدن نیازهای شما، مرکز یاس به عنوان بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران تلاش می‌کند تا شرایط مناسبی برایتان فراهم کند.

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

نویسنده

siteadmin

ارسال دیدگاه