عمومی
بهترین کلینیک زیبایی در الهیه تهران

بهترین کلینیک زیبایی در الهیه تهران یکی از لوکس‌ترین مناطق این شهر توانایی ارائه انواع خدمات زیبایی را دارد. در این مطلب انواع خدمات کلینیک یاس به عنوان یک مرکز زیبایی در الهیه تهران و خیابان فرشته معرفی خواهد شد.

بهترین کلینیک زیبایی در الهیه تهران کدام است

الهیه در منطقه یک شهرداری قرار گرفته است. از شمال به تجریش، از غرب به خیابان ولیعصر، از جنوب به بزرگراه صدر و محله امانیه و از شرق نیز به خیابان شریعتی و قیطریه می‌رسد. خیابان فرشته یکی از خیابان‌های این منطقه و همینطور یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین‌ها در تهران است.

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

شاید بتوان گفت به دلیل لوکس بودن این منطقه کسب و کارهای مختلف در ارائه محصولات و خدمات باید بهترین‌ها را فراهم کنند. با این حال شما باید برای یافتن بهترین‌ها، معیارهای لازم را بررسی کنید.

با اطمینان به شما می‌گویم کلینیک یاس به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در تهران تلاش خود را می‌کند تا با ارائه موارد زیر بهترین‌ها را در اختیار شما قرار دهد.

  • دارای مجوزهای لازم از سازمان‌های مربوطه
  • دارای نمونه کارهای قوی
  • موفق در جلب رضایت مشتریان و مراجعه کنندگان
  • دارای کادر اداری و خدماتی موفق در نوبت دهی‌های منظم
  • دارای کادر درمان مسئول
  • پزشکان و متخصصان حرفه‌ای و با تجربه
  • تجهیزات و امکانات به روز و پیشرفته برای انواع خدمات
  • تعهد و مسئولیت پذیری کلیه افراد شاغل در کلینیک
  • ارائه مشاوره قبل از انجام انواع خدمات
بهترین کلینیک زیبایی در الهیه تهران

بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران

انواع خدمات در بهترین مرکز زیبایی در الهیه تهران

کلینیک یاس به عنوان بهترین کلینیک پوست و مو زیبایی در تهران واقع در خیابان فرشته در منطقه الهیه تهران انواع خدمات مربوط به پوست و مو را به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد.

شما به عنوان یک مراجعه کننده انتظار دارید مرکز مورد نظر توانایی ارائه انواع خدمات را داشته باشد تا شما مجبور نباشید به مراکز مختلف برای دریافت خدمات متفاوت مراجعه نمایید.

مرکز زیبایی یاس این امکان را برای شما فراهم کرده است. در ادامه به معرفی این خدمات می‌پردازیم.

خدمات پوست

زمانی که از خدمات پوست صحبت می‌شود منظور ما انواع انتظارات افراد است. اگر فرد قصد درمان چین و چروک پوست را داشته باشد، ما با انواع روش‌ها مانند بوتاکس، تزریق ژل، تزریق چربی و… به درمان می‌پردازیم. همچنین موارد زیر شامل دیگر خدمات است:

بهترین کلینیک زیبایی در الهیه تهران
  • لیفتینگ صورت که بسیار پرطرفدار است و باعث جوانسازی پوست شما می‌شود. ما برای انجام این کار از بهترین روش‌ها و همچنین بهترین تجهیزات استفاده می‌کنیم.
  • هیدرودرمی که به شادابی و آبرسانی پوست شما کمک می‌کند. ممکن است به دلایل مختلف مانند استرس، استعمال دخانیات، تغذیه نامناسب، نور مستقیم آفتاب و… پوست آسیب ببیند. این روش کمک می‌کند تا پوست سالم‌تری داشته باشید.
  • میکرودرمی یک روش بسیار مناسب برای افرادی با پوست چرب یا کسانی که لک و کک و مک دارند. یا حتی اگر نگران منافذ پوست خود هستید ما از این روش آن را درمان می‌کنیم.
  • و بسیاری از روش‌های دیگر که با تجهیزات با تکنولوژی روز دنیا و توسط حرفه‌ای ترین متخصصان در کلینیک ما انجام می‌شود.

خدمات زیبایی

این خدمات می‌تواند شامل کاشت پیوند طبیعی مو، انواع روش‌های لاغری موضعی و لیزر موهای زائد، پروتز برای قسمت‌های مختلف بدن و… باشد.

  • لیزر موهای زائد با دستگاه‌های مختلف برای انواع طیف پوستی انجام می‌شود.
  • با استفاده از روش‌های مختلف و دستگاه‌های متفاوت، لاغری در بهترین کلینیک زیبایی در الهیه تهران انجام می‌شود.
  • پروتز سینه، پروتز لب، پروتز گونه برای زیباسازی، فرم‌دهی و حجم‌دهی بدن و صورت انجام می‌شود.
بهترین کلینیک زیبایی در الهیه تهران

کاشت موی سر 

کاشت موی سر میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای اشخاصی که به دلایل مختلف از ریزش موهایشان رنج میبرند می باشد زیرا در این روش موهای طبیعی باپیوند زدن جایگزین موهای آسیب دیده قبلی و یا به اصطلاح موهای ریخته شده میشوند .

بهتر است پیوند مو توسط پزشکی متخصص انجام گیرد چرا که انجام این کار به روش سنتی یا توسط افراد ناوارد میتواند آسیب جدی به موهای شما وارد نماید و ریزش موی شما حتی بیشتر از قبل گردد، پیوندمو علاوه بر سر ممکن است برای ابرو و یا مژه ها هم انجام گیرد .

در روش های مختلف کاشت مو فولیکول مو به صورت مجزا و تک تک کاشته میشود و این امر باعث میشود که  کاشت مو کاملا طبیعی جلوه نماید.

نحوه انجام پیوند طبیعی موی سر 

در روش پیوند طبیعی موی سر مویی که قرار است پیوند زده شود از پشت سر خود شخص یا قسمتی از بدن او برداشته میشود و سپس به ناحیه موردنظر پیوند زده میشود به همین دلیل بدن فرد واکنش خاصی به این پیوند نشان نمیدهد ولی لازم به ذکر است که در این روش بعد از انجام پیوند موهای کاشته شده ریزش پیدا میکنند ولی دوباره از ریشه رشد خواهند داشت و ترمیم میگردند . 

بهترین کلینیک زیبایی در الهیه تهران

روش های کاشت مو 

روش های مختلفی برای پیوند زدن مو وجود دارد که عبارتند از :

-PUNCH

-FIT

-FUT

بهترین کلینیک زیبایی در الهیه تهران در زمینه کاشت مو

مجموعه ما یکی از مجهزترین کلینیک ها در زمینه خدمات پوست و مو و زیبایی میباشد و  سعی دارد با ارائه بهترین  و با کیفیت ترین خدمات رضایت متقاضیان را جلب نماید بنابراین با به کارگیری کادری مجرب جزو بهترین کیلینیک های کاشت مو در تهران میباشد بخصوص در دوران کرونا به دلیل اینکه برخی افراد دچار ریزش مو شدید میشوند تعداد مراجعین به کیلینیک برای انجام پیوند مو بیشتر شده است .

لاغری موضعی چیست

یکی از خدماتی که مجموعه ما به مشتریان عزیز ارائه میدهد لاغری موضعی به وسیله به روزترین دستگاه ها میباشد ممکن است برایتان این سوال پیش آید که لاغری موضعی چیست و در چه مواقعی کاربرد دارد.

در واقع زمنی که همه قسمت های بدن یک فرد متناسب باشد و تنها بخشی از آن متناسب نباشد و یا به اصطلاح دارای چربی مزمن شده باشد بنابراین آن قسمت از بدن دچار چاقی مزمن گردیده است که تنها راه رفع آن از بین بردن چربی ها با استفاده از دستگاه های مخصوص میباشد که به آنها دستگاه های مخصوص لاغری موضعی گفته میشود که انواع مختلفی هم دارند و در ادامه با انواع این دستگاه ها بیشتر آشنا خواهیم شد .

بهترین کلینیک زیبایی در الهیه تهران

انواع روش های لاغری موضعی 

همانطور که گفتیم لاغری موضعی به دو دسته تقسیم میشود و روش های مختلفی دارد :

  1. لاغری موضعی به روش تهاجمی : در این روش با چربی ها به روش تهاجمی برخورد میشود و از آنجایی که  در این روش عمل زیبایی انجام میگیرد بازخورد آن سریعتر میباشد و نتیجه به سرعت و بعد از انجام عمل به چشم به وضوح دیده خواهد شد. لیپوساکشن ،لیپوماتیک ،ابدومینوپلاستی،ماموپلاستی جزو لاغری موضعی به روش تهاجمی به حساب می آیند .
  2. لاغری موضعی به روش غیرتهاجمی :  نتایج لاغری در این روش در بازده زمانی طولانی مدت ظهر میشود و بلافاصله بعد از انجام آن ممکن است شخص چندان متوجه تغییرات چشمگیری نشود  و به مرور زمان آن را حس نماید. کربوکسی ترابی،کرایولیپولیز،لاغری با آر اف،گن ها و کرم های لاغری همگی جزو این دسته از روش لاغری موضعی میباشند .

آشنایی با لیزرموهای زائد در بهترین مرکز زیبایی در الهیه تهران

به طورکلی لیزر تابش نوری است که هم در صنعت و هم در پزشکی از آن استفاده میشود در صنعت از لیزر برای برش و حکاکی و در پزشکی از آن برای جراحی های لیزری استفاده میشود بنابراین برای کاربردهای مختلف میتوان از لیزر با انواعمختلف و در طول موج های مختلف استفاده نمود .

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی مراجعه برای حذف موهای زائد به وسیله دستگاه لیزر بیشتر گردیده است زیرا لیزر موهای زائد باعث کاهش 70 تا 90 درصدی موها شده و این مسئله باعث رضایت مشتریان شده است .

دستگاه های الکساندرایت و دیود جزو معروف ترین دستگاه های لیزر موهای زائد میباشند که دستگاه اولی بیشتر برای پوست های روشن جوابدهی بالایی دارد و دستگاه دیود برای رنگ پوست های تیره بسیار کاربردی میباشد .

کیلینیک ما آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در زمینه لیزر موهای زائد توسط اپراتورهای مجرب میباشد تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را با استفاده از به روز ترین دستگاهها به شما ارائه دهند .

بهترین کلینیک زیبایی در الهیه تهران

فواید لیزر موهای زائد چیست

اخیرا در جامعه ما میزان رضایت از انجام لیزر موهای زائد بالا رفته است و به عنوان بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد شناخته شده است زیرا در این روش نتیجه ی حاصله ماندگارتر میباشد بدین صورت که با انجام لیزر و اتمام دوره درمان تا پایان عمر موهای زائد حذف خواهند شد درحالی که این شرایط در هیچ کدام از روش های شیو کردن پیش نمی آید .

به هین خاطر است که لیزر موهای زائد توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است علاوه بر آن نیز حذف موهای زائو با استفاده از این روش سبب روشن تر شدن رنگ پوست و حفظ لطافت آن نیز میشود .

مضرات لیزر موهای زائد 

لیزر موهای زائد اگر به درستی انجام نگیرد میتواند آسیب هایی را به پوست وارد نماید بنابراین حتما باید در انتخاب کیلینیک دقت نمایید که کادری مجرب با دارا بودن مدارک بین المللی فعالیت داشته باشند در غیر این صورت ممکن است پوست شخص مورد نظر آسیب ببیند و بسوزد زیرا در نواحی مختلف باید درجه دستگاه تنظیم و کم و زیاد گردد در نتیجه در انتخاب کلینیک معتبر حتما باید دقت کافی را داشته باشید .

قرمزی و احساس سوزش در سطح پوست بعد از انجام لیزر از عوارض کوتاه مدت آن میباشد که کاملا طبیعی بوده و بعد از گذشت چند ساعت با پمادهای ترمیمی مخصوص بهبود پیدا میکند .

بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در الهیه تهران در زمینه پروتز سینه

کیلینیک زیبایی یاس با دارا بودن کادری مجرب که همگی دارای مدرک بین المللی در زمینه لیزر و سایر خدمات ارائه شده میباشند همیشه سعی دارد بهترین خدمات را با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهد تا رضایتشان را به طور کامل جلب نماید .

پروتز چیست

درواقع پروتز دستگاهی میباشد که داخل بدن جایگذاری میشود و عضو آسیب دیده بدن را اصلاح میکند و معمولا در صورت انجام جراحی و قطع عضو و یا اصلاح عضو و یا در برخی سرطان ها که قسمتی از اندام از بین میرود کاربرد دارد .

نمونه هایی از پروتز که در مجموعه ما انجام میشود پروتز سینه ، پروتز لب و پروتز گونه میباشد که توسط افرادی متخصص انجام میگیرد .

بهترین کلینیک زیبایی در الهیه تهران

پروتز سینه چگونه انجام میشود

معمولا پروتز سینه هم برای زیبایی و هم برای درمان عضو آسیب دیده بعد از سرطان سینه صورت میگیرد برای انجام این عمل پزشک قبل از انجام آن با بیمار جلسه مشاوره تنظیم مینماید و در آن نوع پروتز و حجم آن و مدل آن را نیز مشخص مینماید و براسا آن عمل جراحی را انجام میدهد دوره نقاهت این عمل نیز مانند ساید عمل ها 2 تا 3 هفته میباشد ولی اگر در کیلینیک معتبر این عمل انجام گیرد ایمنی بالایی دارد و عوارض چندانی نخواهد داشت .

معمولا برای انجام پروتز سینه ناحیه ی موردنظر از سه جهت برش میخورد ولی بازهم بسته به نوع عمل برش نواحی میتواند متفاوت باشد و تشخیص آن توسط پزشک متخصص انجام میگیرد .

بهترین مرکز زیبایی در الهیه تهران در زمینه پروتز لب و گونه

این روزها استقبال مردم از پروتز لب و گونه زیاد شده است و مردم بیشتر به صنعت زیبایی روی آورده و به آن اهمیت میدهند معمولا افرادی که دارای لب هایی با اندازه کوچک هستند و یا قصد دارند فرم لب خود را تغییر دهند پروتز لب انجام میدهند و یا پروتز گونه برای افرادی مناسب است که گونه برجسته ندارند و میخواهند با انجام این کار گونه های خود را برجسته نمایند .

بهترین کلینیک زیبایی در الهیه تهران

مجموعه ما با استفاده از بهترین دستگاه ها و با کیفیت ترین متریال خدمات پروتز را توسط متخصصین و پزشکان مجرب به انجام میرساند برای کسب اطلاعات دقیق تر و اطلاع از نوع متریال میتوانید به سایت ما مراجعه نمایید و از این طریق با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما رابه طور کامل راهنمای نمایند .

هزینه انواع خدمات در مرکز زیبایی در الهیه تهران 

خدمات مختلف برای افراد مختلف دارای قیمت‌های متفاوت است. برای هر فرد پس از معاینه حضوری و مشخص شدن روش‌های درمان، مبلغ نهایی مشخص خواهد شد.

پس برای دریافت اطلاعات و جزییات بیشتر و قیمت خدمات با ما تماس بگیرید.

جمع بندی

کلینیک یاس به عنوان بهترین مرکز زیبایی در الهیه تهران آماده ارائه انواع خدمات به مراجعه کنندگان خود از مناطق مختلف و حتی شهرهای مختلف کشور است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و هزینه‌ها با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

نویسنده

siteadmin

ارسال دیدگاه