عمومی
بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج

بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج را با دریافت خدمات از کلینیک یاس با ما تجربه کنید. اگر می‌خواهید چندین خدمات را یکجا دریافت کنید و مجبور نباشید به مراکز مختلف مراجعه کنید. اگر می‌خواهید قبل از انجام عمل‌های مختلف زیبایی مشاوره دریافت کنید و با خیال راحت عمل مورد را انجام دهید.

اگر به دنبال پزشکان و کادر درمانی متعهد و مسئول در قبال درمان‌ها هستید و یا به دنبال تجهیزات به روز و معتبر هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج کدام است

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

انتظارات شما از یک مرکز زیبایی در جهانشهر کرج چیست؟ یا اینکه به نظر شما بهترین مرکز زیبایی در جهانشهر کرج چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

کلینیک یاس در راستای جلب رضایت و راحتی شما مراجعه کنندگان با اهدافی فعالیت خود را آغاز نمود و طی سال‌ها فعالیت در زمینه زیبایی توانست خود را به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در کرج و تهران معرفی کند.

تمام تلاش ما این بود که معیارهای بهترین بودن را داشته باشیم که در ادامه برخی از آن‌ها را عنوان می‌کنیم:

بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج
  • یکی از مواردی که به عنوان اولین اصل توجه شما را جلب می‌کند این است که فعالیت قانونی داشته باشد. در غیر این صورت اعتماد شما جلب نخواهد شد.
  • از دیگر موارد مهم این است که شما بتوانید نمونه کارهای آن را ببینید. آیا این نمونه کارها بر اساس سلیقه شما است؟ آیا نمونه کارهای مختلف توانایی آن‌ها را در انجام مدل‌های مختلف ثابت می‌کند؟
  • انواع روش‌های پرداخت برای مراجعه کنندگان فراهم شود. خدمات زیبایی اقساطی در کرج و همچنین خدمات زیبایی اقساطی در تهران شرایط مناسبی برای شما فراهم می‌کند تا با وجود مبالغ بالای برخی از خدمات قادر به انجام آن باشید.
  • مورد دیگری که احتمالا بررسی می‌کنید این است که آیا همه خدمات زیبایی را ارائه می‌دهند؟ که برای انجام کار دیگری مجبور نباشید به کلینیک دیگری مراجعه کنید. همانطور که می‌دانید خدمات زیبایی طیف وسیعی از عمل‌ها را در بر می‌گیرد. آیا توانایی انجام آن‌ها را دارند؟

روش‌های یافتن بهترین مرکز زیبایی در جهانشهر کرج

برای یافتن بهترین‌ها می‌توانید از اطرافیان و افراد مختلفی که هر کدام از خدمات مورد نظر را انجام دادند، پرس و جو کنید. آن‌ها نمونه‌های واقعی هستند که می‌توانید اعتماد کنید.

همچنین می‌توانید عبارت مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کنید تا مراکز مختلف را بیابید. وارد سایت آن کلینیک شوید و نمونه کارها و بقیه موارد را مشاهده نمایید.

برای مثال جهت یافتن بهترین کلینیک زیبایی در الهیه تهران با جستجوی همین عبارت می‌توانید بهترین گزینه‌ها را پیدا کنید. یا حتی اگر خدمات خاصی مدنظرتان است می‌توانید مثلا با سرچ تزریق ژل مواردی که این خدمات را ارائه می‌دهند بیابید.

خدمات کلینیک یاس مرکز زیبایی در جهانشهر کرج

همانطور که گفته شد مرکز زیبایی یاس قادر به ارائه انواع خدمات با روش‌های مختلف و تجهیزات متفاوت می‌باشد.

بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج

درمان چین و چروک پوست با روش‌های روز دنیا و بهترین و معتبرترین تجهیزات موجود

روش های مختلفی برای بازسازی پوست، اقدامات جراحی، فیلرها و تزریق برای کاهش چین و چروک ها در دسترس است. هر کدام از روش های درمان عوارض و نتایجی را به همراه دارند. طبخ برخی از مطالعات خاطر نشان می شود که استفاده از روش های متفاوت و ترکیبی درمان، نتایج رضایت بخش و بهتری را به دنبال دارد.

جراحی و سایر روش ها

روش های درمان به صورت زیر می‌باشد.

  • رادیوفرکانس، لیزر و منبع نوری

یک اشعه لیزر بر روی چین و چروک تابیده می شود، باعث از بین رفتن لایه ی خارجی پوست (اپیدرمیس) می شود و  با گرم کردن لایه زیرین پوست (درمیس)، باعث تحریک شدن فیبر های کلاژن جدید می شود. بعد از ترمیم شدن زخم های ایجاد شده پوست شکل گرفته محکم و هموار تر است.

از مهمترین دستگاه های لیزر پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لیزر فرکشنال و اندولیفت

همچنین علاوه بر این دستگاهی نیز وجود دارد که به جای استفاده از نور، از امواج رادیویی استفاده می شود. که باعث سفت شدگی خفیف تا متوسط پوست می شود. برای نمونه می توان به دستگاه هایفو اشاره کرد.

  • تزریق فیلر

فیلرهای بافت نرم را که شامل چربی، کلاژن و اسید هیالورونیک است.  می‏توان در لایه‌های عمیق‌تر صورت تزریق کرد. این کار باعث پر شدن چین و چروک و هموار شدن پوست می شود. ممکن است این درمان برای اثر گذاری بیشتر، نیاز به تکرار به فاصله هر چند ماه یک بار داشته باشد.

  • درم ابریژن

این عمل که با نام درماپلانینگ نیز شناخته می شود، با استفاده از یک فرچه گردان لایه سطحی پوست را سمباده کاری می شود. با این روش سطح پوست جدا شده و به جای آن یک لایه جدید پوست رشد می کند.

بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج

  • لیفت پوست

در عمل فیس-لیفت پوست و چربی اضافی در قسمت تحتانی صورت و گردن برداشته می شود و عضله و بافت متصل باقی مانده سفت می شود. نتایج حاصل از انجام این روش بطور متوسط تا 10 سال دوام دارد.

  • لایه برداری با استفاده از مواد شیمیایی

در این روش پزشک با استفاده از اسید در نواحی آسیب دیده، لایه ای پوست را می سوزاند. با این کار چین و چروک ها، لکه ها و حفره های ایجاد شده به دلیل افزایش سن از بین می روند.

بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج

جوانسازی از طریق تزریق ژل، تزریق چربی

تزریق ژل و چربی یکی از روش‌های پرطرفدار و رایج برای جوانسازی و فرم دهی می‌باشد. نسبت به روش‌های همراه با جراحی هزینه و عوارض کمتری دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد از این روش‌ها برای رسیدن به ظاهر دلخواه استفاده می‌کنند.

تزریق ژل

تزریق ژل، عملی زیبایی است که به صورت حیرت آوری تاثیر گذار است. و برای کاهش چین و چروک پوست صورت و سایر علائم پیری مورد استفاده قرار می گیرد. این عمل باعث حجم گیری چهره و بازگشت درخشش و طراوت دوباره پوست می شود .

کاربرد های تزریق ژل

  • بازگرداندن حجم پوست و رفع افتادگی پوست،درمان‌های ضد پیری
  • ت تجدید شکل لب‌ها و جدید مجدد جوانسازی
  • پرکردن خط فک و چال چانه، بازسازی یا تغییر شکل مجدد گونه‌ها
  • لیفت صورت به روش غیر جراحی (با تزریق سم بوتولینوم)
  • جوان سازی و احیای مجدد پوست صورت، گردن، دست‌ها و موارد دیگر

لیفت صورت 8 نقطه، روشی خلاقانه ای برای ایجاد یک اثر بلند مدت با استفاده از فیلرهای پوستی به جای جراحی است. این عمل یک روش ظریف و ساده است که می‌تواند جلوه‌ای بسیار رضایتمند را برای زیبایی شما به ارمغان آورد.

بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج

تزریق چربی در بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج

یکی از موثرترین و ماندگارترین روش های جوانسازی و جبران حجم از دست رفته چربی پوست تزریق چربی به صورت است. وجود حفره‌های متعدد در صورت، اصلاح فرم لب ها و حتی فرو رفتگی گونه از جمله مشکلاتی است که می توان با تزریق چربی آنها را جبران کرد.

پیوند چربی تکنیکی است که در آن از ناحیه مورد نظر در بدن فرد متقاضی بافت چربی برداشته می شود  و پس از طی پروسه فرآوری به نقاط مختلفی در ناحیه زیر پوست تزریق می شود.

بوتاکس با بهترین و موثرترین مواد موجود

بوتاکس نوعی داروی تزریقی است که با فلج کردن عضلات باعث از بین رفتن خطوط پوستی می‌شود. این دارو از نوع A سم بوتولونیوم ساخته شده که به صورت موقتی باعث فلج شدن عضلات می‌شود. چون علت اصلی ایجاد چین و چروک‌های متحرک صورت، حرکت عضلات است. در نتیجه با استفاده از فلج کردن آنها می توان خطوط صورت را محو کرد.

از جمله روش‌های کم‌تهاجمی جوانسازی پوست تزریق بوتاکس است و برای از بین بردن خطوط ظریف و همچنین چین و چروک‌های اطراف چشم به عنوان روشی ایمن و موثر بیشترین کاربرد را دارد.

بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج

عمل لیفتینگ پوست بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج

عمل لیفتینگ برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. و باعث می شود پوست صورت از 10 تا 15 سال جوان تر نشان داده شود. معمولاً این عمل به صورت همزمان برای صورت و گردن انجام می شود و می توان با کشیدن پوست ، سفت کردن عضلات صورت و برداشتن چربی های اضافی جوان تر شوید.

انواع روش های لیفتینگ صورت:

  • لیفتینگ صورت با نخ
  • لیفتینگ صورت به روش هایفو (HIFU)
  • لیفتینگ صورت به روش آر-اف (RF)

لیزر موهای زائد با دستگاه‌های مختلف مناسب برای انواع پوست

امروزه لیزر موهای زائد جزو یکی از پرطرفدارترین روش ها برای رفع موهای زائد بدن تبدیل شده است که در سال های اخیر شاهد افزایش تقاضا براى لیزر موهای زائدبوده ایم. که باعث رهایی از سالن های اپیلاسیون، موبر ، مومک ،تیغ و دستگاه اپیلیدی همچنین موهای زیر پوستی و جوش ها می شود.

بر چگونگی نتیجه لیزر موهای زائد عوامل مختلفی تاثیر دارند که برای برطرف کردن موهای زائد بدن با تشخیص پزشک متخصص از دستگاه های مختلفی استفاده می شود.

با توجه به ضخامت مو و ناحیه درمان لیزر، رنگ پوست و رنگ مو برای زمانبندی جلسات لیزر مو یکی از دستگاه های زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • لیزر موهای زائد با لیزر روبی ( یاقوت )
  • لیزر ND:YAG
  • 2لیزر موهای زائد با لیزر روبی ( یاقوت )
  • لیزر موهای زائد با استفاده از لیزر دایود

دو نکته مهم برای انتخاب دستگاه لیزر حائز اهمیت است:

  • نوع برند
  • نوع تکنولوژِی دستگاه

بهترین لیزر ها برای رفع موهای زائد بدن:

  • لیزر دایود با طول موج 810 نانومتر
  • ليزر الكساندرايت با طول موج ٧٥٥ نانومتر
  • ليزر ان دى ياگ (Nd-YAG) با طول موج ١٠٦٤ نانومتر
  • IPL

بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج

کاشت موی طبیعی با روش‌های مختلف به صورت کاملا طبیعی و تضمینی

از جمله عمل‌های زیبایی و پرطرفدار در بین عموم مردم کاشت مو است. کاشت مو به معنی جا به جایی فولکول‌های مو از قسمت پرتراکم به نواحی کم تراکم است که فقط از بانک موی خود فرد امکان پذیر است. این عمل طبق قوانین داخلی ایران وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی فقط در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های دارای مجوز انجام می‌شود. می‌بایست این مجوز در کلینیک های کاشت مو نصب و برای مراجعین قابل رویت باشد.

متداول ترین روش‌های کاشت مو در ایران

  • FIT : روش FIT یک روش کم تهاجم است.در کاشت مو با روش غیرجراحی واحدهای فولکولی ( حاوی ۱ – ۴ تارمو ) با وسیله ای ظریف به نام پانچ دستی به صورت تک به تک از پشت سر خارج می‌شود و در ناحیه طاسی کاشته می‌شود.
  • SUT : در این روش دیگر نیازی به جراحی و بیهوشی نیست و با کمترین دورات نقاهت کاهش انجام می‌شود.
  • FUT : این روش که اصطلاحا به آن روش جراحی (تهاجمی) نیز گفته می شود یک نوار باریک از بانک مو برداشته می‌شود و محل برداشت بخیه زده می‌شود. سپس زیر میکروسکوپ این نوار به قطعات کوچک تقسیم می‌گردد به طوریکه در هر قطعه ۱ تا ۴ تار مو وجود داشته باشد.
  • ترکیبی: هماهنگونه که از اسم آن پیداست کاشت مو به روش ترکیبی به ترکیبی از روش ‌های SUT و FUT گفته می‌شود. معمولا این روش مناسب افرادی است که حجم طاسی آنها زیاد است.
  • بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج

فرم دهی و حجم دهی به لب، گونه، سینه بنا بر سلیقه شما

فرم دهی به شکل‌های مختلف برای افراد با سلیقه‌های متفاوت انجام می‌شود. برای این کار نیز از روش‌های مختلفی استفاده می‌گردد که در ادامه آن‌ها را عنوان می‌کنیم.

فرم و حجم دهی به لب

لبها ممکن است با افزایش سن رنگ و شفافیت خودشان را از دست دهند. آنها نازک و باریک می شوند ولی می توان با اضافه کردن حجم لب به لبهای باریک و نازک به آنها فرم داده و بین لبها تعادل ایجاد کرد.

روش های فرم دهی لب:

  • تزریق چربی لب
  • تزریق ژل لب یا فیلر لب
  • فرم دهی لب با نخ
  • فرم دهی لب با لیزر
  • جراحی لب از داخل
  • جراحی لب از بیرون

فرم دهی و برجسته سازی گونه

بی شک بهترین روش برای برجسته سازی گونه و رفع علائم پیری، تزریق فیلر است. در حالی که برای رفع چروک های پوستی آنها به استراحت دارند، برای رفع مشکل کاهش حجم باید به نقاط فیلر تزریق شود تا دورباره رطوبت به آنها باز گردد و برجسته شوند.

بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج

انواع روش‌های لاغری متناسب با وزن شما، مزوتراپی لاغری و…

برای لاغری از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. این روش‌ها با توجه به میزان و دلیل چاقی فرد، هزینه در نظر گرفته شده و برخی عوامل دیگر انتخاب می‌شود. برای انتخاب بهترین روش باید فرد تحت نظر پزشک متخصص معاینه شود.

روش های لاغری در بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج

  • روش مزوتراپی

مزوتراپی شامل یک محلول که معمولا ترکیبی از عصاره های گیاهی، آنزیم ها ، هورمون ها، ، ویتامین ها و مواد معدنی، و همچنین مواد شیمیایی مانند آمینوفیلین است، تشکیل شده است. اکثر متخصصان مزوتراپي فرمول خاص خود را دارند.

  • روش کویتیشن

دستگاه لاغری کویتیشن ،با استفاده از روشی مشابه با روش سونوگرافی به این معنی که با استفاده از امواج اولتراسوند موجب در هم شکستن شدن سلول های چربی با استفاده از مولکول های آب می شود.

  • روش رادیو فراکانسی (RF)

دستگاه لاغری موضعی رادیوفرکانسی با گرم نمودن سلول های چربی سبب شکسته شدن بافت همبند و آزاد سازی اسیدهای چرب و انتقال آن ها به سیستم لنفاوی می شود.

بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج

پیکرتراشی در بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج

پیکرتراشی یکی از روش‌های لاغری و حذف چربی‌های اضافی است. همینطور در این نوع عمل می‌توان پوست شل شده ناشی از لاغری را برداشت. از انواع این عمل می‌توان به  لیپوساکشن، ابدومینوپلاستی، بادی جت، لیپوماتیک و… اشاره کرد. این عمل میان افرادی که درصد زیادی از وزن خود را از دست دادند و پوست قسمت‌های مختلف بدنشان شل است بسیار پرطرفدار می‌باشد.

برای این عمل باید تجهیزات و امکانات مدرنی وجود داشته باشد و یک متخصص حرفه‌ای و با تجربه در این زمینه این کار را انجام دهد.

و بسیاری از خدمات دیگر که در کلینیک یاس انجام می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و جزییات مربوط به آن‌ها می‌توانید با ما تماس بگیرید.

مجهزترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج

یکی از دغدغه‌های افراد هنگام مراجعه به یک مرکز زیبایی وجود تجهیزات مدرن است. افراد مایلند در کلینیکی عمل زیبایی انجام دهند که مجهزترین مرکز باشد. به این دلیل که یک مکان مجهز به دستگاه‌های مختلف کلیه نیازهای افراد و مراجعه کنندگان را پوشش می‌دهد.

زمانی که یک کلینیک به عنوان مرکز مجهز شناخته می‌شود خدماتی با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. در نتیجه بیماران و مراجعه کنندگان از دریافت این خدمات و انجام عمل‌های زیبایی راضی خواهند بود. اما چگونه مجهزترین مرکز زیبایی در جهانشهر کرج را پیدا کنیم؟

انتظاری که از یک مرکز مجهز داریم وجود دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن و متناسب با تکنولوژی روز دنیا می‌باشد. چنین مراکزی باید بهداشت و موارد اصولی آن را به صورت کامل رعایت کنند. همینطور کادر خدماتی و اداری در ارائه خدمات و نوبت دهی بسیار منظم و دقیق عمل کنند.

پزشکان و متخصصان حاضر در آن مرکز در نهایت مشخص می‌کنند که افراد مراجعه کننده پس از انجام عمل و هنگام خروج از آن مرکز چقدر رضایت دارند.

اگر تمایل دارید درمان خود را در مرکزی این چنینی انجام دهید کلینیک یاس برای ارائه خدمات زیبایی در کلیه زمینه آماده است. به گونه‌ای که نتیجه کار پس از انجام عمل مورد نظر لبخند رضایت شما باشد.

هزینه‌ خدمات در بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج

برای اطلاع از هزینه‌ها ابتدا باید مورد معاینه پزشک متخصص قرار بگیرید تا روش درمانی مشخص گردد. اگر یک روش تزریقی مانند ژل و… باشد که باید مقدار ماده تزریقی نیز مشخص گردد. در آن صورت اعلام هزینه توسط کادر درمان به صورت دقیق انجام می‌شود.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت‌های تقریبی می‌توانید با ما تماس بگیرید.

بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران

جمع بندی

کلینیک یاس به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در جهانشهر کرج برای ارائه انواع خدمات زیبایی به شما با بهترین کیفیت اعلام آمادگی می‌کند. شما می‌توانید برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

نویسنده

siteadmin

ارسال دیدگاه