بوتاکس جوانسازی پوست درمان چین و چروک پوست
خدمات لیفتینگ صورت در کرج

ارائه خدمات لیفتینگ صورت در کرج، به منظور ایجاد ظاهری جوانتر در صورت انجام می شود. چین خوردگی و افتادگی پوست گونه، غبقب و سایر تغییرات که با افزایش سن ایجاد می شود، را کاهش می دهد. جراحی لیفت صورت، در هر طرف صورت یک فلپ از پوست به عقب کشیده می شود. همچنین، بافت های زیر پوست به منظور تغییر کانتور صورت به شکلی جوانتر تغییر می کنند. در نهایت، پوست اضافی صورت، قبل از بستن فلپ برداشته می شود.

جراحی لیفت گردن (پلاتیسماپلاستی), نیز به عنوان بخشی از لیفت صورت انجام می شود. این جراحی برای کاهش رسوبات چربی و رفع افتادکی پوست گردن قابل انجام است. کلینیک لیفتینگ صورت در کرج، خدمات لیفت را برای کاهش آسیب های ناشی از نور خورشید و چین و چروک های پوست انجام می دهد. بهترین مرکز لیفتینگ صورت در کرج، سایر روش های زیبایی را برای تغییر ظاهر و بهبود کیفیت پوست ارائه می دهد.

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

دلایل خدمات لیفتینگ صورت در کرج

ظاهر و شکل صورت، به دلیل بروز تغییرات طبیعی مرتبط با افزایش سن تغییر می کند. کلینیک لیفتینگ صورت در کرج، تغییراتی برای ایجاد حالت ارتجاعی و کاهش شلی پوست اعمال می کند. همچنین، به منظور جوانسازی، رسوبات چربی را در نواحی مختلف صورت کاهش یا افزایش می دهد. خدمات لیفتینگ صورت در کرج، یک درمان برای رفع چین و چروک های اطراف بینی و لب، خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم و سایر اجزا صورت است. در ادامه، به تغییرات مرتبط با افزایش سن که با لیفت صورت کاهش می یابند، اشاره داریم:

• افتادگی گونه ها
• ایجاد پوست اضافی در فک پایین
• چربی اضافی و افتادگی پوست گردن
• عمیق شدن چین های پوست در اطراف بینی و دهان

خدمات لیفتینگ صورت در کرج

خطرات جراحی لیفت صورت

کلینیک لیفتینگ صورت در کرج، در مورد عوارض جراحی به بیماران مشاوره ارائه می دهد. برخی عوارض با دارو، مراقبت مناسب و اصلاح جراحی قابل کنترل هستند. احتمال بروز عوارض دائمی یا طولانی مدت، خدمات لیفتینگ صورت در کرج پایین است. با این حال در صورت بروز، تغییرات قابل توجهی ایجاد می کنند.

هماتوم

تجمع خون در زیر پوست، که باعث فشار و تورم می شود. این عارضه شایع ترین در جراحی لیفت صورت در کرج است. معمولا، تجمع خون در زیر پوست، تا 24 ساعت پس از جراحی اتفاق می افتد. در صورت بروز هماتوم، برای جلوگیری از آسیب به پوست و سایر بافت های صورت مورد درمان قرار می گیرد.

جای زخم

اسکار های حاصل از برش، در جراحی خدمات لیفتینگ صورت در کرج دائمی هستند. با این حال، توسط خطوط طبیعی گوش، صورت و خط مو پوشانده می شوند. احتمال ایجاد زخم های برجسته و قرمز رنگ، بر اثر برش بسیار پایین است. تزریق کورتیکواستروئید و سایر درمان ها، برای بهبود ظاهر اسکار مورد استفاده قرار می گیرند.

آسیب عصبی

بروز عارضه عصبی، در بهترین مرکز لیفتینگ صورت در کرج نادر است. در مواقعی، به طور دائم یا موقت اعصابی که ماهیچه ها یا حس را کنترل می کنند، دچار مشکل می شوند. فلج موقت عضلات صورت، منجربه حالت ناهموار در صورت می شود. مشکل از دست دادن حس عضلات صورت، چند ماه تا یک سال به طول می انجامد. درمان های سرپایی و جراحی تا حدودی، روند بهبود را تسریع می بخشند.

ریزش مو

احتمال ریزش مو دائمی یا موقت، پس از دریافت خدمات لیفتینگ صورت در کرج وجود دارد. ریزش دائمی مو در اطراف محل برش با جراحی پیوند پوست با فولیکول های مو قابل درمان است.

مرگ پوست

گاهی مواقع پس از لیفت صورت، خون رسانی به بافت های صورت مختل می شود. این عارضه، منجربه از دست داست نواحی از پوست خواهد شد. مراقبت خدمات لیفتینگ صورت در کرج و اسلاو با دارو روش های برای به حداقل رساندن جای زخم هستند.

ملاحضات بعد از خدمات لیفت صورت در کرج

پس از جراحی لیفت صورت، باید برای معاینه و دریافت ملاحضات پس از عمل به پزشک معالج مراجعه نمایید.

یک روز پس از جراحی برای برداشتن، لوله تخلیه به پزشک مراجعه نمایید. پزشک پماد آنتی بیوتیک را به نواحی برش می زند، و پانسمان صورت را تعویض می کند.

  • دو تا سه روز پس از خدمات لیفتینگ صورت در کرج، بانداژ را برداشته و از باند کشی صورت استفاده نمایید.
    یک هفته پس از جراحی، بخیه های صورت توسط پزشک برداشته شده، و زخم ارزیابی می شود.
    ملاقات های دیگری، به منظور نظارت بر بهبود زخم ها و برنامه ریزی های بعدی صورت خواهند گرفت.
  • خدمات لیفتینگ صورت در کرج
  • بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران
خود مراقبتی در بهترین مرکز لیفتینگ صورت در کرج

انجام خود مراقبتی تا سه هفته بعد از جراحی لیفت صورت، در روند بهبود و کاهش عوارض تاثیر زیادی دارد.

  • پوسته پوسته های روی زخم، را بر ندارید.
    طبق دستور پزشک، دستورالعمل های مراقبت از زخم را انجام دهید.
    لباس های مناسب که با سر و صورت برخورد ندارند، استفاده نمایید.
    زمان شروع استفاده از شامپو و صابون، را مطابق با دستور پزشک رعایت نمایید.
    استفاده از لوازم آرایش، را متوقف کنید.
    از انجام فعالیت های ورزشی هوازی، خودداری کنید.
    فشار و حرکت در اطراف برش های جراحی لیفت، را کاهش دهید.
    از قرار گرفتن، در برابر نور خورشید خودداری نمایید.
    حداقل شش هفته پس از دریافت خدمات لیفتینگ صورت در کرج، از بستن، رنگ و دکلره مو ها خودداری کنید.
نتیجه

کلینیک لیفتینگ صورت در کرج، ظاهری جوانتر و جذاب تر را به شما هدیه می دهد. خدمات لیفتینگ صورت در کرج دائمی نیستند، و با افزایش سن مجدد بروز می کند. با این حال، بازکشت چین و چروک و افتادگی حداقل ده سال طول خواهد کشید.

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

نویسنده

siteadmin

ارسال دیدگاه