جوانسازی با ژل جوانسازی پوست میکرودرمی
انواع خدمات پاکسازی پوست در کرج

پاکسازی پوست چیست

انواع خدمات پاکسازی پوست در کرج: پاکسازی پوست صورت برای همه زنان و مردانی که خواهان پوستی عالی و شاداب هستند، ضروری است.
داشتن یک برنامه روزانه مراقبت از پوست مطمئناً برای حفظ آن درخشش و صافی مهم است.
با این حال، پاکسازی پوست صورت که در یک کلینیک حرفه ای انجام می شود، مطمئناً صورت شما را بهبود می بخشد و پوستی شاداب و با طراوات را به شما هدیه خواهد داد.
پاکسازی پوست صورت یک درمان پوستی چند مرحله ای است که می تواند شامل لایه برداری، ماسک صورت، پاکسازی، ماساژ صورت، بخار آب(بخور دادن) و انواع کرم ها و لوسیون ها باشد.
انواع مختلفی از راه های فیشال ها یا پاکسازی پوست وجود دارد که بسته به مشکلات پوستی و نوع پوست شما انتخاب می شوند.

همچنین شما می توانید جهت آشنایی بیشتر درباره دوره های پاکسازی پوست مقاله مشابه ما را درباره دوره‌های آموزش پاکسازی پوست در کرج مطالعه نمایید.

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

روش ها و انواع خدمات پاکسازی پوست در کرج

اگر پوست شما به طور طبیعی خشک، تحریک شده، چرب، مستعد آکنه، مختلط یا حساس باشد، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا به پوستی سالم و درخشان برسید.
متخصصین زیبایی ما در کلینیک زیبایی دکتر یاس فقط از باکیفیت ترین محصولات و مواد تشکیل دهنده مراقبت از پوست در صورت و سایر درمان های مراقبت از پوست استفاده می کنند.
آنها یک درمان را متناسب با نیازهای خاص پوست شما سفارشی کرده و همچنین توصیه هایی برای روتین روزانه مراقبت از پوست شما ارائه می دهند که نتیجه نهایی پوستی زیبا خواهد بود که شما آن را بسیار دوست خواهید داشت.

درمان های مراقبت از پوست صورت

پاکسازی عمیق منافذ پوست صورت

این روشی عالی برای انواع پوست بوده، که به صورت سفارشی شامل یک ماسک درمانی سفارشی و استفاده از انواع پاک کننده هایی است که به عمق منافذ می رسند تا آلودگی، چربی و سموم را جذب و از بین ببرند.
استفاده از لایه بردارها با از بین بردن سلول های مرده پوست، درمان را تکمیل تر می کند.
همچنین بهتر است پس از انجام این روش، ماساژ صورت انجام داده تا گردش خون در قسمت صورت افزایش یافته و به ترمیم پوست صورت خود کمک خواهد کرد.

پاکسازی عمیق منافذ صورت - انواع خدمات پاکسازی پوست در کرج

پاکسازی پوست به صورت اروپایی

این روش بسیار شبیه به پاکسازی منافذ عمیق صورت، که شامل پاکسازی کامل، لایه برداری، پاکسازی منافذ مسدود پوست ، ماسک درمانی فردی و ماساژ صورت، گردن و شانه ها است.
با این حال، تفاوت آن این است که پاکسازی منافذ عمیق صورت بیشتر بر روی منافذ مسدود پوست صورت تمرکز دارد و این روش برای افرادی که پوست مستعد آکنه یا چرب دارند، عالی است.
از طرف دیگر، پاکسازی پوست صورت اروپایی، برای داشتن پوستی صاف و نرم تر، توجه بیشتری به لایه برداری می کند.

پاکسازی پوست صورت های دارای آکنه یا جوش

برای کسانی که آکنه و لک های ناشی از جوش های قبلی دارند، این روش پاکسازی پوست صورت برای آنها طراحی شده است.
در این روش به طور خاص با استفاده از محصولاتی که پوست مرده را از بین می برد و به مدیریت باکتری های تولید کننده آکنه کمک می کند که جوش های صورت را خشک کرده و ظاهر لک ها را بهبود می بخشد.
در این روش پوست به طور کامل شسته و لایه برداری می شود و سپس قبل از استفاده از ماسک، درمان آکنه به خصوص بر روی منافذ مسدود صورت انجام می شود.

پاکسازی پوست صورت های دارای آکنه - انواع خدمات پاکسازی پوست در کرج

آبرسانی پوست صورت

این روش پاکسازی پوست صورت برای کسانی است که پوست خشکی دارند مناسب است.
این روش شامل استفاده از پاک کننده های آبرسان قبل از لایه برداری و استخراج است. سپس یک ماسک آبرسان و مرطوب کننده های غنی از ویتامین های مورد نیاز پوست استفاده می شود که تا مدت ها پس از پایان درمان پوست را هیدراته نگه می دارد.

میکرودرم ابریژن

این درمان را می توان همراه با صورت انتخابی یا سفارشی شما انجام داد.
میکرودرم ابریژن شامل استفاده از کریستال های ساینده کوچک و یک عمل مکش است تا لایه بیرونی پوست را به آرامی از بین ببرد و آن را صاف و شفاف می کند.
هنگامی که میکرودرم ابریژن به صورت مداوم و پشت سر هم انجام شود، مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که بافت پوست آنها بهبود یابد.
همچنین در این روش، چین و چروک و خطوط ریز برای صاف شدن پوست؛ هایپرپیگمانتاسیون برای بهبود؛ و اسکارهای آکنه کمتر دیده شوند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فواید این روش شما می توانید مقاله مشابه ما را درباره فواید میکرودرمی برای جوش صورت را مطالعه نمایید.

 

پاکسازی پوست با کدو تنبل

در این لایه برداری از آنزیم های کدو تنبل طبیعی برای بهبود بافت و استحکام پوست صرف نظر از نوع پوست استفاده می شود.
این روش به طور خاص با لایه برداری و تزریق ویتامین ها و مواد مغذی مانند بتاکاروتن و ویتامین A به پوست عمل می کند که همگی باعث بهبود گردش خون و تقویت و التیام پوست می شوند.
یک سری از لایه برداری هایی که توسط کدو تنبل که در طی چند ماه انجام می شود برای بهترین نتیجه توصیه می گردد.

لایه برداری پوست با اسید گلیکولیک

لایه برداری پوست صورت با اسید گلیکولیک مکمل مناسب برای هر صورت است و برای افرادی که آکنه، لک، مشکلات بافتی و/یا پوست چرب دارند، بهترین گزینه می باشد.
این لایه بردار که از اسید گلیکولیک تشکیل شده است برای به حداقل رساندن چربی، بهبود بافت پوست، سفت کردن و بستن منافذ باز پوست، بهبود خطوط ریز، درمان آکنه و لک های آکنه و ایجاد پوستی درخشان به کار برده می شود.

لایه برداری پوست با اسید گلیکولیک - انواع خدمات پاکسازی پوست در کرج

درمان پوست اطراف چشم

همراه با نوع هر پوست صورت، این روش درمانی برای به حداقل رساندن خطوط ریز، آبرسانی و روشن کردن ناحیه اطراف چشم و در عین حال کاهش پف صورت طراحی شده است.

جمع بندی

کلینیک زیبایی یاس به عنوان یک کلینیک با انواع خدمات پاکسازی پوست در کرج و تهران، بهترین گزینه ها را برای نتایج بهتر با توجه به نیاز مراجعه کننده فراهم می کند.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره های پوستی با ما تماس بگیرید.

 

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

نویسنده

siteadmin

ارسال دیدگاه