عمومی مزوتراپی لاغری
بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

خدمات بهترین مرکز مزوتراپی در تهران یکی از موارد پرطرفدار در زمینه زیبایی و درمانی برای ساکنین این شهر است. مزوتراپی با تزریق مواد مغذی و مورد نیاز باعث جوانسازی پوست و پرپشت شدن موها می‌شود. از این روش برای از بین بردن چربی بدن نیز استفاده می‌شود.

این روش درمان کاربردهای مختلفی دارد. با ایجاد کم‌ترین عوارض باید انجام شود. اگر به صورت حرفه‌ای انجام نشود و یا توسط پزشک نامعتبر و در محل نامعتبری صورت پذیرد دچار عوارض غیرعادی خواهید شد.

به همین دلیل قصد داریم در این محتوا به شما کمک کنیم تا بهترین را انتخاب کنید. اگر به دنبال بهترین مرکز مزوتراپی در تهران هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

خدمات مزوتراپی در تهران

مزوتراپی یک روش تزریقی که به زیبایی پوست و پرپشت شدن موها کمک می‌کند. مواد تزریقی شامل ترمیم کننده‌ها برای رفع چین و چروک پوست و افزایش طراوت آن است. همینطور برای از بین بردن چربی‌ها و سلولیت، درمان ریزش مو و بهبود رشد آن و… از مزوتراپی استفاده می‌شود. در ادامه به صورت دقیق‌تر در مورد کاربردهای این روش توضیح می‌دهیم.

مزوتراپی پوست

درمان چین و چروک پوست دغدغه‌ای است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. روش‌های مختلفی مانند جوانسازی با PRP، بوتاکس، تزریق ژل، لیفتینگ صورت و… وجود دارد اما یکی از راه‌های درمان مزوتراپی است. برای مناطق مختلفی بدن مانند گردن، دست، صورت و… از آن استفاده می‌شود. تزریق موادی مانند اسیدهای آمینه، آنتی اکسیدان‌ها، اسید هیالورونیک، مواد معدنی و… باعث شادابی پوست می‌شود.

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

مزوتراپی مو

اگر با ریزش موی زیادی دارید و راهی برای درمان آن پیدا نمی‌کنید، مزوتراپی یک روش مطمئن و امن برای این کار است. ویتامین‌ها و مواد مغذی لازم را به پوست سر تزریق می‌کنند تا با دریافت این مواد و ایجاد گردش خون از ریزش مو جلوگیری شود و همچنین باعث رشد مجدد موها گردد.

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

مزوتراپی لاغری

لاغری موضعی یکی دیگر از خدمات کلینیک یاس است. برای این کار از روش مزو نیز استفاده می‌شود. تزریق مواد تجویز شده توسط پزشک باعث از بین رفتن چربی‌ها می‌شود.

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران کدام است

کلینیک یاس به عنوان بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران کلیه خدمات مربوط به مزو را انجام می‌شود.

اما چرا مرکز زیبایی یاس را برای مزوتراپی انتخاب کنیم؟

  • استفاده از بهترین مواد برای انجام مزو
  • استفاده از تجهیزات جدید و متناسب با تکنولوژی روز
  • حضور کادر درمان مجرب و دلسوز و متعهد
  • وجود پزشکان و متخصصان حرفه‌ای که عمل زیبایی را بدون ایجاد عوارض غیرعادی انجام خواهند داد.
  • محیطی آرام و به دور از استرس
  • کادر اداری و خدماتی منظم و با نوبت دهی دقیق
  • ارائه مشاوره قبل از انجام عمل زیبایی
  • انجام مزو با قیمتی مناسب و منصفانه با حفظ کیفیت بالای کار

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران چگونه کار می کند

یک کلینیک مزوتراپی در تهران باید چگونه باشد؟ برای دریافت هر کدام از خدمات گفته شده باید به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید.

مزوتراپی تکنیکی برای تزریق آنزیم، هورمون، عصاره های گیاهی و ویتامین است. این تکنیک به منظور  سفت کردن و جوانسازی پوست و حذف چربی های اضافی انجام می شود. مزوتراپی روشی کم تهاجمی است، که تزریق ویتامین، کوکتل های اسید آمینه و مواد معدنی را به لایه مزودرمی پوست انجام می دهد. ترکیبات تزریقی، پوست را تغذیه و جوان می سازند. همچنین، تولید الاستین و کلاژن را تحریک می کند. عناصر الاستین و کلاژن، برای ایجاد خاصیت ارتجاعی پوست ضروری هستند. تکنیک مروتراپی، در ابتدا برای تسکین درد مورد استفاده قرار می گرفت. با این حال، در سال های اخیر به عنوان یک تکنیک زیبایی کارایی پیدا کرده است.

مزایای استفاده از تکنیک های مزوتراپی

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران، از تکنیک های مزوتراپی مدرن برای درمان های زیبایی استفاده می کند. تکنیک های مزوتراپی برای بهبود چین و چروک، کدری و شل شدگی پوست استفاده می شوند. مزوتراپی، به بهبود گردش خون و دفع سموم منجربه پیری کمک می کند. درمان زیبایی مزوتراپی، برای درمان آکنه، رفع هایپرپیگمانتاسیون و درخشش پوست مناسب است.

کوکتل های ویتامین مزوتراپی، سلول های فیبروبلاست پوست را تحریک می کنند. تحریک سلول های پوست، باعث کلاژن سازی بیشتر و مقابله با علائم پیری می شود. فاکتور های رشد، ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، هیالورونیک، پپتید ها ترکیبات کمیاب گیاهی سازگار با پوست هستند. عناصر ذکر شده، محیطی ایده آل برای مقابله پوست با بروز علائم پیری فراهم می کنند. کوکتل های معمولی حاوی بیش از 50 ماده فعال برای تغذیه، ترمیم و جوانسازی پوست هستند. در صورتیکه، سرعت رفع مشکل پوستی برای شما اهمیت دارد. تزریق های ضد چروک و پرکننده های ترکیبی، انتخاب مناسبی هستند.

پروتکل های درمان مزوتراپی

دوره درمان مزوتراپی بین، 4 تا 8 جلسه و با فاصله 1 جلسه در هر سه هفته است. این جلسات، با مشورت پزشک و برای بهبود کیفیت پوست تشکیل می شوند. بهترین مرکز مزوتراپی در تهران، درمان مزوتراپی سفارشی را انجام می دهد. مزوتراپی سفارشی، بهترین ترکیبات گیاهی برای لیفتینگ، ضد آکنه، پیری، جای زخم و درخشش را استفاده می کند. همچنین، ترکیبات جوانسازی مانند: SRS SYSTEM را ارائه می دهد. تقویت کنندگان پوست، به طور فعال پوست را ترمیم می کنند. آنها، کمبود مواد معدنی مانند: سدیم، کلسیم، منیزیم و پتاسیم را جبران می کنند.

علاوه بر این، 24 اسید آمینه برای تولید الاستین و کلاژن را ارائه می دهند. به منظور مبارزه با رادیکال های آزاد و سلامتی  و درخشش پوست، دو آنتی اکسیدان تزریق می شوند.

تعداد جلسات درمان

با توجه به شدت مشکلی که وجود دارد و ناحیه مورد درمان، تعداد جلسات برای هر فرد متفاوت است.

هزینه خدمات مزوتراپی در تهران

هزینه پرداختی با توجه به نوع خدماتی که دریافت می‌کنید، میزان مشکلاتی که وجود دارد و یا حتی کلینیک موردنظر می‌تواند متفاوت باشد.

تیم حاضر در کلینیک یاس تلاش می‌کند تا در کنار ارائه خدمات باکیفیت، قیمت مناسب نیز در نظر گرفته شود. همچنین با ارائه خدمات زیبایی اقساطی در تهران و کرج شرایط مناسبی را برای مراجعه کنندگان فراهم کرده است. برای دریافت تعرفه‌ها با ما تماس بگیرید.

جمع بندی

برای دریافت خدمات مزوتراپی در تهران نیز مانند هر نوع خدمات زیبایی دیگر باید دقت لازم را داشت تا عوارض موجود در هر عمل را به کمترین مقدار رساند. انتخاب بهترین مرکز مزوتراپی در تهران به دریافت خدمات باکیفیت و معتبر کمک خواهد کرد.

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

نویسنده

siteadmin

ارسال دیدگاه