عمومی
بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران

کلینیک پوست و مو و زیبایی در تهران یکی از زمینه‌هایی است که در این شهر بسیار یافت می‌شود. روزانه بسیاری از مردم برای دریافت خدمات مربوطه به این مراکز مراجعه می‌کنند.

برای بعضی از افراد نتیجه راضی کننده است و برخی دیگر پشیمان از اینکه کلینیک دیگری را انتخاب نکردند.

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

ما در این مطلب سعی داریم ویژگی‌های بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران را بررسی کنیم. در صورت داشتن آگاهی و انتخاب یک مرکز مناسب، حتما از انتخاب خود و عمل انجام شده راضی خواهید بود.

پس با ما همراه باشید تا ببینیم یک مرکز زیبایی چگونه می‌تواند بهترین باشد.

بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران کدام است

بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران کدام است و چگونه بهترین را انتخاب کنیم؟ این سوالی است که در این محتوا قصد داریم کاملا به آن پاسخ دهیم.

برای اینکه در این زمینه بتوانید بهترین‌ها را تشخیص دهید، ابتدا باید چندین معیار را بررسی کنید. مواردی که شاید برخی از این مراکز بدون توجه به آن‌ها شروع به فعالیت می‌کنند.

گاهی افراد صرفا فریب ظاهر شیک کلینیک را می‌خورند. اهمیت ظاهر کلینیک را انکار نمی‌کنیم اما در کنار آن بسیاری از موارد دیگر باید وجود داشته باشد تا بتوان به آنجا و خدماتش اعتماد کرد. در ادامه آن‌ها را کامل توضیح خواهیم داد.

دارای مجوز از سازمان‌های مربوطه

شاید یکی از پیش پا افتاده‌ترین مواردی که به آن توجه نمی‌شود مسئله مجوز است. گاهی افراد بدون بررسی کردن این مورد و با اطمینان به اینکه حتما مجوزهای لازم را دارند وارد این مراکز می‌شوند.

این مجوزها را در کلینیک‌ها در معرض دید مردم قرار می‌دهند. می‌توانید آنجا مشاهده نمایید.

بسیاری از مسائل دیگر در کنار این مورد اهمیت دارند اما مجوز یک مورد اساسی از چک لیست ما برای انتخاب بهترین خدمات پوست و مو زیبایی در تهران است.

به این دلیل که برای دریافت مجوز شرایط خاصی باید رعایت شود. مانند:

  • محیط کار بررسی می‌شود و از نظر مسائل بهداشتی باید مورد تایید قرار گیرد.
  • محیط باید آرام و بدون استرس باشد.
  • تجهیزات کامل باشند.
  • باید نیروهای متخصص همراه با مدرک‌های معتبر داشته باشند.

و بسیاری از موارد دیگر که حداقل اجازه نمی‌دهد بدون رعایت یک سری اصول اولیه فعالیت را آغاز کنند.

تعهد و مسئولیت پذیری نیروها

کاملا قابل درک است وقتی که حتی برای مسئله ساده‌ای مانند نوبت دهی با آن مرکز دچار مشکل می‌شوید، اطمینان به آن‌ها برای اقدامات بعدی کمی سخت است.

تعهد و مسئولیت پذیری در رفتار پرسنل مسئله‌ای کاملا مشخص است. اگر احساس کردید حامی و پشتیبان شما نیستند و صرفا به فکر منافع خود هستند به حس خود اعتماد کنید.

در کلینیک زیبایی دکتر یاس تعهد بخشی از ویژگی ذاتی افراد مشغول به کار است.

بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران

تجهیزات و امکانات پیشرفته

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌های جدیدتری در کلیه زمینه‌های زیبایی طراحی و تولید شده است. این تجهیزات امکانات پیشرفته‌تری را فراهم می‌کند. عوارض را کمتر می‌کند و به صورت کلی شرایط راحت‌تری را برای مراجعه کنندگان فراهم می‌کند.

کلینیک دکتر یاس به عنوان بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران سعی دارد با آگاهی از دانش روز، از تهیه تجهیزات جدید عقب نماند.

برای اطلاع از نوع دستگاه‌ها برای خدمات مختلف می‌توانید با ما تماس بگیرید.

بهترین پزشکان و متخصصان در بهترین کلینیک پوست و مو و زیبایی

وجود پیشرفته‌ترین تجهیزات در مرکز زیبایی، ضامن دریافت بهترین خدمات نیست. اما در کنار بهترین امکانات، حضور متخصصان خبره واجب است.

اگر صرفا بهترین امکانات در کلینیک وجود داشته باشد ولی نیروی متخصصی وجود نداشته باشد، شما همان فردی خواهید شد که ناراضی از آن مرکز خارج می‌شود.

پزشکان و متخصصان کلینیک یاس دارای مدارک مختلف از موسسه‌های معتبر و آشنا به جدیدترین متدهای روز هستند و برای ارائه بهترین تجربه عمل‌های زیبایی به شما با اطمینان آماده هستند.

بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران

کادر اداری و خدماتی

کاملا قابل قبول است که نوع برخورد افراد شاغل در آن مرکز بسیار مهم و تاثیرگذار است. کادری که هر کدام با توجه به توانایی‌های خود در جای مخصوص به خود قرار گرفته است و وظایف خود را می‌داند.

در واقع نظمی که در کلینیک وجود دارد نشان دهنده اهمیت به مشتری است. کلینیکی که در آن با کمترین اتلاف وقت، کار هر مشتری انجام خواهد شد می‌تواند جز بهترین‌ها باشد.

ارائه مشاوره قبل از انجام عمل

برای دریافت هر کدام از خدمات زیبایی، ابتدا باید فرد و خواسته‌های او بررسی شود تا متخصصان مربوطه بتوانند بهترین روش‌ها و راه‌کارها را به او ارائه دهند. همینطور آن فرد در جریان روند اقدامات قرار گیرد.

بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران

قیمت‌های مناسب

نکته مهم دیگری که وجود دارد مسئله هزینه است. بعضی از افراد تصور می‌کنند کلینیک‌هایی با هزینه‌های بالا بهترین خدمات را ارائه می‌دهند. یا برخی از افراد به دنبال دریافت خدمات با کمترین هزینه هستند که متاسفانه با کیفیت پایینی مواجه می‌شوند.

هر دو مورد اشتباه است. قیمت‌ها کاملا مشخص و تعریف شده هستند. یک کلینیک خوب قیمت‌ها را بر اساس مقادیر تعریف شده و تجهیزاتی که دارد ارائه می‌دهد.

ارائه انواع خدمات زیبایی در تهران

بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران و یا هر شهر و منطقه دیگری توانایی ارائه انواع خدمات را دارد. اما چرا؟

همانطور که از نام این مراکز مشخص است، خدمات پوست، مو و زیبایی در این مکان‌ها انجام می‌شود. شاید نیاز باشد برای افراد مختلف، روش‌های متفاوتی مورد استفاده قرار گیرد.

برای مثال جهت رفع چین و چروک روش‌هایی مانند بوتاکس، تزریق چربی یا ژل مورد استفاده قرار می‌گیرد که برای هر فرد روشی که پاسخگو می‌باشد متفاوت است.

ما در کلینیک یاس به عنوان بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران در انواع مختلف در خدمت شما هستیم. در ادامه به معرفی خدمات مربوط می‌پردازیم.

خدمات پوست و مو زیبایی در تهران

در کلینیک زیبایی یاس چه خدماتی ارائه می‌شود؟ در این مرکز انواع خدمات پوست و مو زیبایی با جدیدترین متدها و بهترین تجهیزات توسط پزشکان و متخصصان حرفه‌ای انجام می‌شود. در ادامه برخی از آن‌ها را نام می‌بریم.

  1. جوانسازی پوست و PRP
  2. لیفت صورت
  3. لیفت صورت با نخ
  4. های فو
  5. لیزر فلکشنال
  6. آر ال فلکشنال
  7. هیدرودرمی
  8. تزریق ژل
  9. تزریق چربی
  10. میکرودرمی
  11. بوتاکس
  12. لاغری موضعی
  13. مزوتراپی چاقی
  14. کاشت پیوند طبیعی مو
  15. لیزر موهای زائد
  16. پروتز لب
  17. پروتز سینه
  18. پروتز گونه
  19. و بسیاری از خدمات دیگر

در ادامه شما را با برخی از این خدمات آشنا می نماییم.

لیفت صورت با نخ

لیفتینگ با نخ های تانسور درمانی است که برای سفت کردن و جوانسازی ظاهر صورت و گردن از طریق لیفت طبیعی پوست و مبارزه با ریزش بافت ها، افتادگی، افتادگی یا عدم تناسب صورت طراحی شده است.
این یک تکنیک بدون درد، سریع و غیر تهاجمی است که شامل وارد کردن این نخ‌های تانسور قابل جذب به زیر پوست می‌شود و در آنجا ثابت می‌شوند تا عملکرد خود را انجام دهند.

هایفو تراپی

HIFU (مخفف در زبان انگلیسی برای “سونوگرافی متمرکز با شدت بالا”) یک تکنیک پزشکی زیبایی است که هدف آن از بین بردن چربی موضعی و کاهش شلی از طریق فرسایش حرارتی است. این درمان با استفاده از یک پرتو اولتراسوند با فرکانس بالا و انرژی بالا عمل می کند که با اثر ذره بین، بدون آسیب رساندن به لایه های سطحی، بر روی لایه های عمقی پوست اثر می گذارد.
غلظت اولتراسوند دمای ناحیه تحت درمان را به حدود 65-75 درجه افزایش می دهد.
افزایش دما باعث می شود که چربی شروع به تجزیه شدن کند تا بعداً به طور طبیعی از طریق بدن دفع شود.
به همین ترتیب، هایفو تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند و پوست را سفت و لطیف می کند.

لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال CO2 بهترین لیزر برای درمان چین و چروک، جای زخم، اسکار، ترک‌های پوستی یا برای جوان‌سازی صورت یا جوان‌سازی گردن است.
لیزر فرکشنال CO2 پرتوهای کوچکی از نور ساطع می کند که به شکل صدها ستون حرارتی به پوست نفوذ می کند.
این ستون‌ها زخم‌های میکروسکوپی کوچکی هستند که توسط بافت سالم احاطه شده‌اند، بافتی که حاوی کراتینوسیت است، سلول‌هایی که قادر به بهبود سریع و تولید کلاژن بالا هستند.
قبل از شروع درمان با لیزر فرکشنال CO2، یک ارزیابی پزشکی برای تعیین اینکه آیا آماده سازی قبلی پوست با محصولات موضعی خاص ضروری است.

جوانسازی پوست در بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران

از اقدامات پرطرفدار در زمینه پوستی، جوانسازی است. این کار را از طریق روش‌های مختلف انجام می‌دهند. همانطور که گفته شد این روش‌ها در کلینیک دکتر یاس به کار برده می‌شود.

  • بوتاکس: تزریق بوتاکس یکی از روش‌های جوانسازی است. برای افرادی استفاده می‌شود که خطوط و چین وچروک‌های عمیقی ندارند. هر چند که برای برخی خطوط عمیق نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. مواد بوتاکس توسط شرکت‌های مختلف در کشورهای متفاوت ساخته می‌شود. این کار تحت نظر متخصص انجام می‌شود. اگر توسط یک پزشک حرفه‌ای انجام شود عوارض خاصی نخواهد داشت. در غیر این صورت عوارضی مانند افتادگی پلک و… دارد. بوتاکس از جمله مواردی است که کاربرد درمانی و زیبایی دارد. کاربردهای درمانی آن مانند درمان تعریق زیاد بدن، افتادگی پلک، میگرن، برخی از اختلالات عصبی و… می‌باشد. هزینه پرداختی بابت آن با توجه به میزان چین و چروک و نوع مواد مورد استفاده مشخص می‌شود.
  • تزریق ژل: یکی از درمان‌های تاثیرگذار بر چین و چروک پوست، تزریق ژل است. این درمان برای حجم دهی به قسمت‌های مختلف صورت و بدن، رفع چین و چروک، جوانسازی، زیباسازی بینی و… به کار برده می‌شود. تزریق فیلر به صورت دائمی و موقت انجام می‌شود. نوع دائمی غیرقابل جذب است و نوع موقت با گذشت زمان جذب می‌شود و مواد آن سازگار با بدن می‌باشد. این ژل‌ها موادی مانند کلاژن، هیالورونیک اسید، هیدروکسی و… دارند. این‌ها موادی هستند که با بالا رفتن سن، بدن دیگر قادر به تولید آن‌ها نیست.
  • انواع پروتز: پروتز صورت و بدن از انواع آن است. در این روش از طریق عمل جراحی پروتزهایی درون سینه، لب، باسن، گونه و یا نواحی مورد نظر دیگر قرار داده می‌شود. این پروتزها در جنس‌های مختلف وجود دارند.

 

بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران

خدمات لیزر موهای زائد در کلینیک پوست و مو و زیبایی در تهران

یکی دیگر از خدمات ما لیزر موهای زائد است. برای دریافت یک نتیجه دلخواه از لیزر شما نیاز به دستگاه مناسب و اپراتور باتجربه دارید. همچنین پزشکی که با ارائه مشاوره در این زمینه کمک کند تا نتیجه سریع و دلخواه را دریافت کنید. همه این موارد را با هم در کلینیک زیبایی یاس مشاهده می‌نمایید.

در بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران انواع دستگاه‌ها متناسب با پوست‌های مختلف موجود است تا طیف گسترده پوست و مو افراد را پوشش دهد و افراد برای قسمت‌های مختلف بدن خود مجبور به مراجعه به کلینیک‌های متفاوت نشوند.

اپراتور و متخصص در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد. ما در کلینیک یاس با حضور بهترین و باتجربه‌ترین اپراتورها بهترین نتایج را برای شما رقم می‌زنیم. برخی مناطق از بدن نباید در معرض اشعه لیزر قرار گیرد چون باعث رشد بیشتر و ضخیم‌تر شدن موها می‌شود. این موضوع را یک اپراتور باتجربه تشخیص می‌دهد.

همچنین هر جلسه درجه دستگاه تغییر می‌کند. اینکه برای هر نوع پوست و مو در هر دوره چه درجه‌ای تنظیم شود را اپراتور می‌داند. مجموعه‌ای از اقدامات است که کاملا مربوط به تجربه اپراتور می‌شود. به همین دلیل نقش آن بسیار مهم و تاثیرگذار است.

در خصوص هزینه نیز ابتدا باید فرد مورد معاینه قرار گیرد و قسمت‌های درخواستی او مشخص شود. بعد از معاینه حضوری امکان اعلام قیمت وجود دارد.

خدمات کاشت طبیعی مو از دیگر خدمات پوست و مو زیبایی در تهران

اگر موهای سر، ابرو و یا ریش و سیبیل خود را از دست دادید نگران نباشید. اینروزها با روش‌های مختلف کاشت مو این مشکل به سادگی برطرف خواهد شد. اما شاید اعتماد کردن به هر مرکز زیبایی در این زمینه سخت باشد. بسیاری از افراد پس از کاشت مو نتیجه دلخواه را دریافت نکردند و دچار ریزش و از بین رفتن موها شدند. یا اینکه عارضه‌های خاصی پس از عمل در آن‌ها ایجاد شد.

مرکز زیبایی یاس به عنوان بهترین کلینیک در این زمینه آماده ارائه خدمات مختلف در این زمینه است. در این نوع عمل ابتدا بانک مو مشخص خواهد شد. برداشت گرافت از قسمت مورد نظر پس از بی حسی و با رعایت اصول بهداشتی انجام می‌گردد. این گرافت‌ها را برای کاشت مو آماده می‌کنند و عمل جراحی انجام خواهد شد.

هر فردی می‌تواند کاشت طبیعی مو را انجام دهد مگر اینکه آن فرد دارای بانک مو به اندازه کافی نباشد. در صورت مراجعه به مراکز نامعتبر با تجهیزات و نیروهای غیرحرفه‌ای و ناشی امکان شکست در کاشت وجود دارد. پس به این نکته نیز توجه داشته باشید.

کاشت موی طبیعی به روش SUT یکی از روش‌های مورد قبول بسیاری از پزشکان است که بسیار دقیق و با ظرافت بالا انجام می‌شود. در این روش فولیکول‌ها را به وسیله یک دستگاه بسیار دقیق قرار می‌دهند. بعد از عمل نیز دوره نقاهت بسیار کوتاهی را سپری خواهید کرد.

بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران

خدمات لاغری در بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران

برای لاغر شدن روش‌های مختلفی وجود دارد. روش‌هایی سنتی و مدرن که هر دو هنوز هم استفاده می‌شوند. اما اینکه کدام روش برای شما مناسب است را پزشک متخصص حرفه‌ای مشخص خواهد کرد. چاقی مفرط دلایل مختلفی دارد. یک پزشک حاذق ابتدا دلیل آن را مشخص می‌کند و در نهایت روشی را معرفی می‌کند که کم‌ترین آسیب را به فرد بزند و غیرقابل بازگشت باشد.

لاغری موضعی در کلینیک یاس انجام می‌شود. این نوع عمل‌ها به شکل‌های زیر صورت می‌گیرد:

  • لیپوساکشن: عملی پرتهاجم برای کشیدن چربی‌های بدن محسوب می‌شود. این کار از طریق یک لوله بسیار نازک به کانولا صورت می‌پذیرد. 
  • لیپوماتیک: این روش نیز تهاجمی می‌باشد و از طریق یک دستگاه چربی موجود را به مایع تبدیل می‌کند که این ماه راحت از بدن خارج می‌شود.
  • کربوکسی تراپی: با تزریق دی اکسید کربن به چربی آن‌ها را از بین می‌برد.
  • کرایولیپولیز: این کار باعث فریز شدن چربی‌ها می‌شود که گلبول‌های سفید آن‌ها را از بدن دفع می‌کند.
  • LGP: به وسیله یک دستگاه قسمت مورد نظر ماساژ داده می‌شود و به این صورت چربی‌ها آزاد شده و باعث لاغری می‌شود و هیچ عارضه خاصی ندارد.
  • مزوتراپی: این روش غیرتهاجمی از طریق تزریق مواد خاصی تحت نظر پزشک به قسمت مورد نظر فرد لاغر می‌شود و این اتفاق با تحریک چربی‌ها ممکن شده است.
  • RF: این دستگاه روی قسمت مورد نظر قرار می‌گیرد و با تولید حرارت و گرما باعث از بین رفتن چربی‌ها می‌شود. این روش یک روش غیر تهاجمی است.

 

بهترین مرکز پوست و مو زیبایی در تهران

  •  
  • کلینیک پوست و مو و زیبایی در تهران

  • افزایش تقاضا برای مراقبت های درست از پوست صورت، بدن یا مو، چه از سوی زنان و چه از سوی مردان، به این معناست که این پیشنهاد در سال‌های اخیر چند برابر شده است و محصولات و درمان‌هایی برای همه بودجه‌ها وجود دارد.
    این مجموعه از درمان‌ها شامل تکنیک‌های جوان‌سازی پوست، پاک‌سازی کامل پوست ، هیدراتاسیون یا درمان‌های ضد آکنه، و همچنین درمان‌های دیگری است که برای اجزای متفاوت بدن مانند گردن، مو و حتی مراقبت از پا متمرکز هستند.
    کلینیک دکتر یاس دارای متخصصین حاذق در زمینه مراقبت از پوست و مو و دارای سابقه درخشان و رضایت مندی مراجعه کنندگان عزیز در زمینه خدمات پوست و مو بوده که امنیت مورد نیاز بیماران خود را ارائه می دهد.
    در کلینیک پوست و مو و زیبایی یاس، درمان های زیبایی صورت و بدن، خدمات ایده آل برای مراقبت از پوست خود را که توسط متخصصان انجام می شود، پیدا خواهید کرد، که در آن متخصصان زیبایی ما شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می کنند.

جمع بندی

انتخاب کلینیک پوست و مو و زیبایی در تهران شاید کار سختی بنظر برسد به این دلیل که تعداد زیادی از این مراکز وجود دارد که هر کدام در شرایط متفاوتی خدمات خود را ارائه می‌دهد. اما نگران نباشید آگاهی از برخی موارد و بررسی آن‌ها به شما در انتخاب بهترین‌ها کمک خواهد کرد.

۰۲۱۲۲۱۴۱۵۱۳ ۰۲۱۲۲۱۴۴۱۴۳۰۹۰۱۴۰۱۴۴۴۰

نویسنده

siteadmin

ارسال دیدگاه