تزریق چربی
خدمات تزریق چربی در تهران

خدمات تزریق چربی : تزریق چربی یکی از عمل‌هایی است که در دسته عمل‌های زیبایی محسوب میشود. از تزریق چربی به دلایل مختلف استفاده میشود، اما دلیل اصلی آن از بین بردن چین و چروک‌های صورت است. حال برای اینکه با تزریق چربی و خدمات تزریق چربی در تهران آشنا شوید، بهتر است اول با مقدمات آن آشنا شوید. اینکه عمل تزریق چربی برای شما مناسب است یا عوارض ان چیست، یا اینکه ماندگاری آن چقدر است یا هزینه ان چقدر است؟ همه اینها، سوالاتی رایج در زمینه تزریق چربی هستند که در ادامه آنها را بررسی میکنیم. همچنین، در این مقاله قصد داریم تا به معرفی یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی، کلینیک زیبایی دکتر یاس، برای دریافت خدمات تزریق چربی در تهران بپردازیم.

خدمات تزریق چربی : عمل

در خدمات تزریق چربی یکی از روش‌هایی که میتواند پوست را بازسازی کند و آن را جوان نشان دهد، بازگرداندن چربی از دست رفته است. به این معنا که پوست با چربی که در خود دارد، شادابی و جوانی خود را حفظ میکند و به محض از دست دادن چربی خود، چین و چروک بر روی آن ایجاد میشود. حال تزریق چربی، یکی از ایمن‌ترین روش‌ها برای جوانسازی پوست در نقاط مختلف محسوب میشود. اصطلاحی تخصصی ان چربی اتولوگ است که در واقع همان چربی تزریقی در زیر پوست است. در این عمل، چربی تزریقی از بدن خود فرد دریافت میشود. سپس بر روی آن تغییراتی اعمال می شود در در نهایت به بدن همان فرد تزریق میشود. حال با تزریق این چربی به نقاط مورد نظر، باعث جوان شدن پوست و یا حتی برجسته شدن آن مکان می شود. به کل این فرایند، تزریق چربی میگویند یا همان پیوند چربی اتولوگ.

میتوانید بخوانید: بهترین مرکز فیلر در تهران

تزریق چربی

مراحل تزریق چربی

خدمات تزریق چربی در تهران یکسری مرحله دارد که به ترتیب انجام میشوند. در ابتدا، دکتر مربوطه یا متخصص این کار، چربی مورد نظر را از بدن فرد خارج میکند. این مقدار چربی در نهایت برای تزریق به همان فرد استفاده میشود. به این عمل، لیپوساکشن (Liposuction) میگویند. این چربی از نواحی مختلفی مانند باسن، ران یا شکم ممکن است برداشته شود. نکته قابل اهمیت این است که در طول این فرایند، چربی فیبردار برداشته نمیشود. چربی فیبردار ویزگی‌هایی دارد که برای عمل تزریق مناسب نمی باشد. برای مثال، چربی سینه مردان از این گونه است. روش‌هایی نیز وجود دارند که باعث از بین رفتن بافت چربی می شوند مانند روش‌های حرارتی. از این روش‌ها نیز استفاده نمیشود.

مرحله بعدی، تمیز کردن سلول‌های چربی است. در این مرحله، سلول‌های آسیب دیده چربی جدا میشوند. این سلول‌ها به دردمان نمی خورد و باید تنها از سلول‌های سالم چربی استفاده کنیم. این فرایند توسط دستگاه سانتریفیوژ انجام میشود که با دقت و سرعت بالا، آن را انجام میدهد. پس از این جداسازی، نوبت تزریق میرسد. در این مرحله، که مرحله اخر نیز میباشد، چربی باید به محل مورد نظر تزریق شود. از این جهت، چربی را معمولا به طور مستقیم به مکان مورد نظر تزریق میکنند. در نظر داشته باشید که مقداری از چربی جذب خود بدن میشود. در نتیجه، باید بیشتر از مقداری که مورد نیاز است تزریق شود تا آن کاستی را جبران کند.

حال نکته‌ای اساسی مد نظر است. چگونه مقدار چربی کل را تشخیص دهیم تا پس از تزریق، چربی کم نیاید؟ نیازی نیست ما به این سوال جواب دهیم، ولی این سوال باید توسط متخصصی حرفه‌ای پاسخ داده شود. جواب این سوال به تجربه و سابقه  کاری پزشکی متخصص و حرفه‌ای بستگی دارد. او با توجه به نوع چربی، بدن فرد، و شرایط تزریق متوجه میشود که چه مقدار جذب بدن میشود و چه مقدار باقی میماند. این امر توسط پزشکان حرفه‌ای در کلینیک دکتر یاس در تهران فراهم شده است که یکی از بهترین خدمات تزریق چربی در تهران را ارائه میدهد.

میتوانید بخوانید: بهترین مرکز کانتورینگ در تهران

مراحل تزریق چربی

نکات تزریق چربی

از جمله نکاتی که برای تزریق چربی باید به آن دقت کنید، سنجش بدن خود است. اگر میخواهید خود را را برای عمل تزریق چربی اماده کنید، اول باید ببینید که بدنتان شرایط لازم را دارد یا خیر. اگر شما چربی از قسمت دیگری از بدنتان برداشته‌اید، برای این عمل مجار نیستید. اگر شما بیماری دارید که مربوط به سیستم گردش خون در بدن است نیز توانایی دریافت این عمل را ندارید. اگر شما انتظار حجم و فرم طبیعی دارید، این روش برای شما مناسب نیست و بهتر است ار روش‌های مشابه با تمرکز بر حجم‌دهی استفاده کنید. از این جهت، ابتدا شرایط جسمی خود را بررسی کرده و سپس اقدام به عمل تزریق چربی نمایید. حال اگر بدن شما مناسب عمل تزریق چربی است و مشکلی ندارید، میتوانید اقدام به دریافت این عمل نمایید. هرچند قبل از عمل، یکسری پرهیزات در رفتار و غذا نیز باید داشته باشید.

برای مثال، شما باید محلی تزریق را باید کاملا تمیز کنید. با پزشک خود مشورت کنید و در صورت نیاز، انتی بیوتیک مصرف کنید تا از عفونت‌های حین عمل و پس از عمل جلوگیری کنید. داروهایی که از انعقاد خون جلوگیری میکنند را مصرف نکنید. مصرف این داروها باعث کاهش سرعت بهبود میشوند. یکی دیگر از نکات نیز این است که در روز عمل تزریق، از لوازم آرایشی استفاده نکنید زیرا بر خلاف تمیز نگه داشتن پوست است. البته می توانید فقط در محل تزریق از این مواد استفاده نکنید و استفاده در بقیه نقاط بلامانع است.

نتیجه‌گیری

برای اینکه با خیال راحت، خدمات تزریق چربی در تهران دریافت کنید، باید به کلینیکی مراجعه کنید که تجربه لازم، سابقه کار با افراد متفاوت و افراد متخصص داشته باشد. کمتر کلینیک‌هایی پیدا میشوند که همه این موارد را در خود داشته باشند. کلینیک زیبایی یاس، با بیش از 20 سال تجربه در زمینه زیبایی پوست، در دو شهر تهران و کرج خدمات ارائه می کند. از آنجایی که این کلینیک از تجهیزات به روز پزشکی برای عمل‌های جراحی و زیبایی استفاده میکند، نیازی به نگرانی از این جهت نیست. متخصصان کارآمد و باتجربه این کلینیک نیز شما را قدم به قدم تا پایان تجربه خود همراهی میکنند و مطمئن میشوند که عمل شما به خوبی صورت گرفته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با کلینیک زیبایی یاس در ارتباط باشید.

نویسنده

siteadmin

ارسال دیدگاه