عمومی
خدمات تزریق مزوژل در کلینیک کرج

کلینیک تزریق مزوژل در کرج

توضیحاتی در خصوص مزوژل
مزوژل ترکیبی از ژل و مواد مغذی است که با تزریق به پوست صورت، چین و چروک‌های ریز را از بین می‌برد و پوست را جوان و شاداب می‌کند. این روش به دلیل عوارض جانبی کم و نتایج مطلوب، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.
مزوژل حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین‌ها و سایر مواد مغذی است که به ترمیم و بازسازی پوست کمک می‌کنند. هیالورونیک اسید به حفظ رطوبت پوست نیز کمک می‌کند و باعث می‌شود پوست نرم و لطیف شود.

خدمات مزوژل چیست ؟

مزوژل یک روش درمانی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست صورت است که با تزریق مواد مغذی و هیالورونیک اسید به لایه میانی پوست، چین و چروک‌های ریز و خطوط سطحی را از بین می‌برد. این روش به دلیل عوارض جانبی کم و نتایج مطلوب، طرفداران زیادی دارد.
مزوژل با افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست، به تقویت و استحکام پوست نیز کمک می‌کند. این امر باعث می‌شود پوست صاف‌تر، محکم‌تر و درخشان‌تر شود.

کاربردهای مزوژل

اگر چین و چروک‌های ریز و خطوط سطحی بر روی صورت شما باعث شده است که احساس پیری و ناخوشایندی داشته باشید، می‌توانید از مزوژل برای درمان آن‌ها استفاده کنید. مزوژل ترکیبی از مواد مغذی و هیالورونیک اسید است که با تزریق به پوست، چین و چروک‌ها را از بین می‌برد و پوست را جوان و شاداب می‌کند.

مزوژل همچنین می‌تواند برای درمان تیرگی زیر چشم، خطوط لب‌ها، گونه و سایر مشکلات پوستی نیز استفاده شود. این روش به دلیل عوارض جانبی کم و نتایج مطلوب، طرفداران زیادی دارد.

اگر پوست شما دچار افتادگی شده است و این امر باعث شده است که احساس پیری و ناخوشایندی داشته باشید، می‌توانید از مزوژل برای درمان آن استفاده کنید. مزوژل ترکیبی از مواد مغذی و هیالورونیک اسید است که با تزریق به پوست، افتادگی پوست را کاهش می‌دهد و پوست را جوان و شاداب می‌کند.

مزوژل برای چه افرادی ممنوع می باشد ؟

با وجود عوارض جانبی کم مزوژل، برخی افراد کاندیدای مناسبی برای این روش درمانی نیستند. بنابراین، قبل از اقدام به انجام این روش، لازم است با پزشک متخصص پوست و مو درباره پرونده پزشکی و وضعیت جسمانی خود مشورت کنید.

در اینجا برخی از افرادی که کاندیدای مناسبی برای مزوژل نیستند، آورده شده است:

افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، مانند افرادی که به بیماری‌های دیابت، سرطان، لوپوس و سایر بیماری‌های خودایمنی مبتلا هستند.
زنان باردار یا شیرده
افرادی که داروهای خاصی مصرف می‌کنند
افرادی که پوست شل و افتاده‌ای دارند (در این موارد، درمان‌های دیگری مانند تزریق ژل یا لیفت صورت ممکن است نتایج بهتری داشته باشد).

عوارض تزریق مزوژل چیست ؟

مزوژل یک روش درمانی غیرتهاجمی با درد کم است. تزریق مزوژل با یک سوزن بسیار باریک و ریز انجام می‌شود و معمولاً درد قابل تحملی دارد. در برخی موارد، پزشک ممکن است از ژل‌های بی‌حسی موضعی برای کاهش درد استفاده کند.

مزوژل به عنوان یک درمان با ریسک پایین محسوب می‌شود و عوارض جانبی سطحی مانند تورم، قرمزی و کبودی تا 48 ساعت پس از تزریق، معمولاً جای نگرانی ندارد.

با این حال، در صورتی که تزریق مزوژل توسط افراد غیرمتخصص، غیرمعتبر، در مکان‌های نامناسب و با استفاده از برندهای تایید نشده انجام شود، احتمال بروز عوارض جدی مانند عفونت، نکروز بافت پوستی و جای زخم وجود دارد.
عوارض جدی مزوژل معمولاً در اثر عفونت ایجاد می‌شوند. بنابراین، مهم است که تزریق مزوژل را فقط توسط پزشک متخصص پوست و مو انجام دهید.

ماندگاری مزوژل تا چقدر است ؟

ماندگاری مزوژل حدوداً 6 ماه است و پس از این مدت، مزوژل به طور کامل از بین می‌رود. بنابراین، مزوژل یک روش موقتی برای درمان و زیبایی پوست است.

این ویژگی مزوژل، به شما این امکان را می‌دهد که در صورت رضایت از نتایج، مزوژل را تمدید کنید و در صورت عدم رضایت، از استفاده مجدد از آن صرف‌نظر کنید. این امر باعث می‌شود که مزوژل یک روش ایمن و مقرون‌به‌صرفه برای درمان و زیبایی پوست باشد.

هزینه تزریق مزوژل در کرج چقدر است ؟

هزینه تزریق مزوژل با توجه به ناحیه مورد نظر و مقدار مورد نیاز از این ماده، متفاوت است. برای اطلاع از هزینه دقیق، باید با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید و هدف خود را از تزریق مزوژل بیان کنید.

کلینیک زیبایی یاس در کرج، با ارائه پک‌های ویژه به مشتریان خود، هزینه تزریق مزوژل را برای افراد مقرون‌به‌صرفه کرده است. اگر قصد انجام مزوژل را دارید، می‌توانید با شماره‌های تماس کلینیک یاس تماس بگیرید و از هزینه دقیق این روش درمانی آگاه شوید.

 

 

 

نویسنده

siteadmin